Maja_4000 skriver:
Tak for svar allesammen 
I Carolines vs er de ikke ude særlig tit .. En gang om ugen hvis vi er heldige
Synes det er rigtig "irriterende" .. Caroline eeelsker at være ude og det ved jeg at MANGE af de andre børn også gør .. Det føles lidt som om pædagogerne bare ikke gider her om vinteren når de skal have alt det overtøj på 
Jeg snakkede en gang med en af de voksne i vs'en om det med at tage alle børnene ud om vinteren, når de skal have så meget tøj på alle sammen. Jeg kommenterede, at det da måtte tage lang tid både, når det skulle på og når det skulle af.
Hun så på mig med et smil og sagde: "Jammen, vi har jo tid til det. Det er jo derfor vi er her." Hun forklarede også, at når de skal ind igen, så ser de det lidt an, hvem som begynder at blive trætte osv, og så går en ind med en eller to og begynder at klæde af, og så sluser de andre stille og rolig de andre ind unge for unge, så der ikke bliver kaos og de kan tage sig af hver enkelt. Jeg elskede den vs. Alt den slags var så gennemtænkt!
Uanset, som en anden siger: Det skader ikke at snakke med dem om det og fortælle, at man synes, det ville være fint, hvis børnene kunne være lidt mere ude.
Anmeld