Mærkelig mens.. Nogen ideer til hvad det kan være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

For 5-6 dage siden begyndte min mens. Eller ihvertfald noget der skulle forestille at være mens. Jeg blødte en lille smule om morgenen. Det varede kun ca en time og der kom ikke så meget. Det fortsatte på den måde i 4 dage og nu er det kun små pletblødninger. Ved ikke lige hvad der sker. Nogen der har oplevet det samme og ved hvad det er? Eller nogen forslag til hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

For 5-6 dage siden begyndte min mens. Eller ihvertfald noget der skulle forestille at være mens. Jeg blødte en lille smule om morgenen. Det varede kun ca en time og der kom ikke så meget. Det fortsatte på den måde i 4 dage og nu er det kun små pletblødninger. Ved ikke lige hvad der sker. Nogen der har oplevet det samme og ved hvad det er? Eller nogen forslag til hvad det kan være?

Jeg kan desværre ikke give nogen gode råd, for jeg har ikke selv prøvet noget lignende før...
Tænker det måske kan være fordi du er stresset? Har du prøvet at tage en g-test her efterfølgende?

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg kan desværre ikke give nogen gode råd, for jeg har ikke selv prøvet noget lignende før...
Tænker det måske kan være fordi du er stresset? Har du prøvet at tage en g-test her efterfølgende?

Er ikke stresset. Tværtimod. Bortset fra projekt baby der ikke rigtig vil lykkes så kører alt andet på skinner. Skal snart giftes, går på drømmeuddannelsen og alt andet er bare som det skal være. G-testen er desværre negativ som den plejer at være :-(

Anmeld

27. januar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Er ikke stresset. Tværtimod. Bortset fra projekt baby der ikke rigtig vil lykkes så kører alt andet på skinner. Skal snart giftes, går på drømmeuddannelsen og alt andet er bare som det skal være. G-testen er desværre negativ som den plejer at være :-(

Jamen, stort tillykke med bryllup og uddannelse, det lyder da skønt, at du har så mange dejlige ting i dit liv lige nu
Hvor længe har I arbejdet på projekt baby? Synes man hører om nogen, der tænker så meget på projektet, at de kan lave helt rod i deres krop.. Måske er det det?
for at du er gravid og du bare er lidt længere om at kunne teste positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.