Fastelavn med skisæt/flyverdragt på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.052 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Homemade

Min datter på 7 år kan desværre ikke være med til sfo'ens fastelavn i år, da hun skal til fødselsdag hos en klassekammerat.

Hun vil så gerne til fastelavn, men det bliver så udendørs om søndagen.

Jeg har brug for hjælp/ideer til noget pigeudklædning man kan have udenpå overtøj??? Hun vil selvfølgelig være alt det der ikke kan sidde udenpå tykt overtøj! 

Håber I har gode ideer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

MyLove E

Lige hurtig tænker jeg ski løber:-) Kender i ikke nogen der har nogen ski stave eller stavgang stave.. og så nogle ski briller:-):-)

Anmeld

27. januar 2013

isabellasmor

Min datter på 7 år kan desværre ikke være med til sfo'ens fastelavn i år, da hun skal til fødselsdag hos en klassekammerat.

Hun vil så gerne til fastelavn, men det bliver så udendørs om søndagen.

Jeg har brug for hjælp/ideer til noget pigeudklædning man kan have udenpå overtøj??? Hun vil selvfølgelig være alt det der ikke kan sidde udenpå tykt overtøj! 

Håber I har gode ideer!

Da jeg var barn fik jeg da bare en prinsesse kjole ud over flyverdragten.. Hvis det var det jeg ville være

Anmeld

28. januar 2013

Blikfang.com

Jeg kan forslå min egen butik: www.BlikfangsKostumer.dk der er flere kostumer som er rigtig gode til uden på flyverdragten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg så en pige for et par år siden der var klædt ud som en ristet hotdog, med det hele. Så var kroppen pølsen, også var der ketchup, remulade, sennep og syltet agurker på. Huen var pølseenden. Det var hjemmelavet og vildt sjovt.

Og ellers hun som en anden skriver, være skiløber.. Vh stine

Anmeld

28. januar 2013

modesty

Jordbær?

Julegave?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.