hjælp ideer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

kirsti

Nå piger kan i ik hjælpe mig med lidt brainstorm her?

Jeg skal MÅSKE udgive en bog med hækleopskrifter. Det er stadig meget nyt og slet ikke sikkert. Forlaget har nogen ideer/ønsker og jeg har nogle men det kunne være super fedt hvis i gad komme med ideer.

Min tanke er at det skal være hækleopskrifter med ting til baby, det skal være rimeligt nemme opskrifter så begyndere også kan være med. Herudover er der lidt flere ting forlæggeren og jeg har snakket om men det vil jeg ik lade påvirke jeres ideer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

MyLove E

Jeg er selv nybegynder. Jeg kan godt lide at det er ting jeg kan blive færdig med på en aften.
Jeg er begyndt på armbånd og suttekæder og keyhanger...
Men små blomster ville også være en idé og så gerne nogle drenge ting som bil eller ligne...
Håber du kan brug det..

HELD OG LYKKE MED BOGEN

Anmeld

27. januar 2013

Karla

kirsti skriver:

Nå piger kan i ik hjælpe mig med lidt brainstorm her?

Jeg skal MÅSKE udgive en bog med hækleopskrifter. Det er stadig meget nyt og slet ikke sikkert. Forlaget har nogen ideer/ønsker og jeg har nogle men det kunne være super fedt hvis i gad komme med ideer.

Min tanke er at det skal være hækleopskrifter med ting til baby, det skal være rimeligt nemme opskrifter så begyndere også kan være med. Herudover er der lidt flere ting forlæggeren og jeg har snakket om men det vil jeg ik lade påvirke jeres ideer!

Spændende

Jeg synes det kunne være fint med nogle forskellige hagesmækker, har set sådan nogle søde nogle med form som en ugle og en kylling. Men evt nogle almindelige hagesmækker og så nogle med et sjovt og anderledes motiv.

Futter er også altid hyggelige

Evt opskrift på et babytæppe. Det er godt nok et større projekt, men man kan sagtens klare det som nybegynder.

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Tauf skriver:

Jeg er selv nybegynder. Jeg kan godt lide at det er ting jeg kan blive færdig med på en aften.
Jeg er begyndt på armbånd og suttekæder og keyhanger...
Men små blomster ville også være en idé og så gerne nogle drenge ting som bil eller ligne...
Håber du kan brug det..

HELD OG LYKKE MED BOGEN

Mange tak for indput! Blomster står på min liste og så er jeg helt enig med dig i det med nogle mindre og overskuelige projekter!

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Karla skriver:

Spændende

Jeg synes det kunne være fint med nogle forskellige hagesmækker, har set sådan nogle søde nogle med form som en ugle og en kylling. Men evt nogle almindelige hagesmækker og så nogle med et sjovt og anderledes motiv.

Futter er også altid hyggelige

Evt opskrift på et babytæppe. Det er godt nok et større projekt, men man kan sagtens klare det som nybegynder.

Tak for indput! Et tæppe har jeg også tænkt på, det er jo også en god måde at få rutinen!

Hagesmække er en super ide (:

Anmeld

27. januar 2013

Nettemor

Drengeting! Synes godt der kunne mangle nogle opskrifter på drengelegetøj

Og opskrifter på hæklet mad

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Nettemor skriver:

Ja mad var også en god ide!

Anmeld

27. januar 2013

MyLove E

Nettemor skriver:

Ja jeg har svært ved at finde noget drenget... Kun biler.
Måske også nogle flade dyr til at se på fluenet. Eller til at bruge som lapper..

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Tauf skriver:

Ja jeg har svært ved at finde noget drenget... Kun biler.
Måske også nogle flade dyr til at se på fluenet. Eller til at bruge som lapper..

Ja el pynt på hagesmække o.lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.