dårlig indpakning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

eller er det bare mig.. har købt en tøjpakke brugt til min dreng inde på en anden side, som jeg hentede i går på posthuset. var ret overrasket over hvordan det var pakket ind.

det var smidt i en indkøbspose med hank, og så var hankene brugt til at binde sammen i en dobbeltknude. det vil sige at vil siden af knuden var der åbent og hul ned til tøjet på begge sider, hvis i kan se det for jer?

er det ikke en ret ligegyldig måde overfor køber at sende på? jeg sender selv tøj i poser, men så kommer jeg det i en pose, som kommer i en anden pose, snor den ydre pose om sig selv og giver det en god gang gaffa, så det er pakket forsvarligt ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

eller er det bare mig.. har købt en tøjpakke brugt til min dreng inde på en anden side, som jeg hentede i går på posthuset. var ret overrasket over hvordan det var pakket ind.

det var smidt i en indkøbspose med hank, og så var hankene brugt til at binde sammen i en dobbeltknude. det vil sige at vil siden af knuden var der åbent og hul ned til tøjet på begge sider, hvis i kan se det for jer?

er det ikke en ret ligegyldig måde overfor køber at sende på? jeg sender selv tøj i poser, men så kommer jeg det i en pose, som kommer i en anden pose, snor den ydre pose om sig selv og giver det en god gang gaffa, så det er pakket forsvarligt ind..

Jo det lyder ikke helt optimalt ..

Jeg putter det også i poser , med tape rundt om så jeg er sikker på der ikke er noget der ryge ud .. 

Anmeld

27. januar 2013

Troldemommi

Jo det lyder i mine øjne som meget ligegyldig indpakning, man har da et ansvar som sælger om at køber får sin vare i forsvarlig indpakning.

monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.