Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Laver han flækket glas og kamera glas?:-)
Laver han flækket glas og kamera glas?:-)
jannilaursen skriver: Hvilken tlf er det ?
Hvilken tlf er det ?
twinny skriver: Samsung galaxy s3
Samsung galaxy s3
jannilaursen skriver: Han kan godt lave det. Men delene dertil er Meget dyre i indkøb. Selve forskærmen vil koste 1800. Jeg skulle spørger hvad du mener med kamera glas? er det selve kameraet der er gået i stykker?
Han kan godt lave det. Men delene dertil er Meget dyre i indkøb. Selve forskærmen vil koste 1800. Jeg skulle spørger hvad du mener med kamera glas? er det selve kameraet der er gået i stykker?
twinny skriver: Hmmm okay vores forsikring laver det for 900 kr. Nej det er det glas foran kameraet
Hmmm okay vores forsikring laver det for 900 kr. Nej det er det glas foran kameraet
jannilaursen skriver: han siger i ikke ville kunne få det lavet billigere andre steder så
han siger i ikke ville kunne få det lavet billigere andre steder så
jannilaursen skriver: Hej piger.. jeg har læst nogle gange at jeres tlfner var gået i stykker og i manglede billige repretioner. Min søde kæreste, er rigtig dygtig og laver dem til billige penge og er en hel del hurtigere end diverse forretinger.. han laver også alt andet
Hej piger.. jeg har læst nogle gange at jeres tlfner var gået i stykker og i manglede billige repretioner. Min søde kæreste, er rigtig dygtig og laver dem til billige penge og er en hel del hurtigere end diverse forretinger.. han laver også alt andet
Hvor holder i til henne? Vil helst ikke sende hvis det var. Og hvad tager han for at skifte for OG bag cover på iphone 3? Glasset er helt knust.
xoxotasha skriver: Hvor holder i til henne? Vil helst ikke sende hvis det var. Og hvad tager han for at skifte for OG bag cover på iphone 3? Glasset er helt knust.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128