Er I interesseret i brugt børnetøj i god kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Smilla-mor

Hej

Jeg har en hjemmeside www.loop-it.dk, hvor jeg sælger brugt kvalitetsbørnetøj til meget lave priser.

Jeg har startet min lille virksomhed, fordi jeg under min sidste graviditet fandt ud af, hvor meget godt og ofte næsten ikke brugt børnetøj, der lå rundt i folks gemmer. Jeg synes, at det er synd, at alt det tøj skal gå til spilde, når der stadig er mange gode brugstimer i det. Samtidig ved jeg - som mor - at børn bruger meget tøj og jeg har det således, at mine børn skal kunne udfolde sig i deres tøj uden, at jeg har givet så mange penge for det, at jeg konstant er nervøs for om der kommer pletter eller huller i det. Derfor køber jeg selv gerne brugt børnetøj, bare det stadig er pænt og i god kvalitet.

Men mit spørgsmål er, - hvordan har I det derude med brugt tøj til jeres guldklumper? Er det noget, I vil være interesseret i og er det noget, I måske allerede køber? Og hvis ikke, - hvad skal der så til for, at I kunne blive interesseret i at købe brugt børnetøj?

Hvis I er interesseret i at se min hjemmeside, så hedder den som sagt www.loop-it.dk. Jeg modtager også meget gerne kommentarer og gode råd, hvis der er noget på siden, I synes skulle være anderledes, hvis I skulle handle der.

Med venlig hilsen

Alice Meyerhoff (mor til Smilla april 2011 og bonusmor til to drenge på 6 og 10 år)

www.loop-it.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Wimmie

Jeg synes det er en fin idé og kan sagtens finde på at købe brugt tøj til Mila 

Anmeld

26. januar 2013

Carina:-)

Jeg køber sjældent brugt tøj,men det er fordi jeg lider af shopamok så de har altid kæmpe mængder tøj i skabene...

Men jeg kunne sagtens finde på at købe brugt,bare det er fint og pænt.

Jeg synes din ide er fin,prob. er bare at der findes f.eks trendsales-

Så jeg spekulrere på om du vil få svært ved at finde kunder?

Men held og lykke herfra,og jeg vil da helt klart besøge din side og kigge den ud

Anmeld

26. januar 2013

kekp

Jeg bruger trendsales en del, så jo køber brugt tøj til bassen.

Din hjemmeside ser fin ud. En lille ting som jeg synes kunne være rart var, hvis man kunne søge på drengetøj og pigetøj hver for sig (det kan man ikke nu vel?). Jeg har en dreng og er fx ikke interesseret i pigetøjet 

Anmeld

26. januar 2013

gruener

Jeg køber meget brugt tøj til min søn, især da han var mindre, da de små jo skifter størrelse hele tiden  Jeg har en brugt mødrehjælpen en del, men nu når han er blevet ældre, er det sværere at finde brugt tøj i god stand, så der køber jeg det som regel fra nyt, men både i hm, bilka, føtex og på udsalg i andre butikker. Jeg studerer, så jeg sparer genre lidt penge på tøj, så længe kvaliteten er i orden. 

Jeg kunne godt tænke mig, ligesom en anden skriver, at det var opdelt i piger/drenge tøj, så man ikke skal se det hele 

Ellers super super idé!

Anmeld

26. januar 2013

foto på lærred

Hej

Jeg har en hjemmeside www.loop-it.dk, hvor jeg sælger brugt kvalitetsbørnetøj til meget lave priser.

Jeg har startet min lille virksomhed, fordi jeg under min sidste graviditet fandt ud af, hvor meget godt og ofte næsten ikke brugt børnetøj, der lå rundt i folks gemmer. Jeg synes, at det er synd, at alt det tøj skal gå til spilde, når der stadig er mange gode brugstimer i det. Samtidig ved jeg - som mor - at børn bruger meget tøj og jeg har det således, at mine børn skal kunne udfolde sig i deres tøj uden, at jeg har givet så mange penge for det, at jeg konstant er nervøs for om der kommer pletter eller huller i det. Derfor køber jeg selv gerne brugt børnetøj, bare det stadig er pænt og i god kvalitet.

Men mit spørgsmål er, - hvordan har I det derude med brugt tøj til jeres guldklumper? Er det noget, I vil være interesseret i og er det noget, I måske allerede køber? Og hvis ikke, - hvad skal der så til for, at I kunne blive interesseret i at købe brugt børnetøj?

Hvis I er interesseret i at se min hjemmeside, så hedder den som sagt www.loop-it.dk. Jeg modtager også meget gerne kommentarer og gode råd, hvis der er noget på siden, I synes skulle være anderledes, hvis I skulle handle der.

Med venlig hilsen

Alice Meyerhoff (mor til Smilla april 2011 og bonusmor til to drenge på 6 og 10 år)

www.loop-it.dk

Jeg synes det er en fin hjemmeside. Jeg kan godt finde på at købe brugt hvis kvaliteten er god. Jeg ønsker ikke tøj som har meget slidtage eller er forvasket. Det er problemet ved at købe brugt på nettet, derfor gør jeg det sjælent. Jeg kan godt finde på at købe ved et loppemarked hvor man kan se kvaliteten.

Jeg synes, som en anden også skriver det kunne være godt med en opdeling af køb. Det gode ved din hj.side er priserne. Jeg har aldrig forstået dem som sætter en brugt bluse til salg, til f.eks kun 20 procent under hvad en ny, tilsvarende koster. Jeg synes du har fine, billige priser, i hvertfald på det jeg lige så.

Hvordan kan det være, at du kun har op til størrelse 3-4 år? Er det meningen der kommer tøj til lige større børn, eller er det din strategi, at holde det til baby-todler alderen? Der er pt. ikke så meget tøj. Kommer der mere på siden?

Held og lykke med salget.

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

26. januar 2013

mariesmavse92

Super god idé. Køber selv næsten kun brugt børnetøj, synes det er mest praktisk, fordi jeg så synes det er okay, når hun spilder mad på det osv. Så jeg vil meget gerne kigge på din hjemmeside

Anmeld

27. januar 2013

Smilla-mor

foto på lærred skriver:

Jeg synes, som en anden også skriver det kunne være godt med en opdeling af køb. Det gode ved din hj.side er priserne. Jeg har aldrig forstået dem som sætter en brugt bluse til salg, til f.eks kun 20 procent under hvad en ny, tilsvarende koster. Jeg synes du har fine, billige priser, i hvertfald på det jeg lige så.

Hvordan kan det være, at du kun har op til størrelse 3-4 år? Er det meningen der kommer tøj til lige større børn, eller er det din strategi, at holde det til baby-todler alderen? Der er pt. ikke så meget tøj. Kommer der mere på siden?

Held og lykke med salget.

www.foto-paa-laerred.dk

Hej

Mange tak for alle jeres svar og for alle de gode råd.

Jeg har tænkt i opdeling i pige og drengetøj og vil sandsynligvis også gøre det på et tidspunkt. Udfordringen bliver dog, hvordan jeg skal placere det tøj, der kan bruges af begge køn. En mulighed vil være at placere det under begge køn.

Jeg har bevidst valgt til at starte med kun at gå op til str. 104. Dels fordi det er svære at skaffe brugt tøj i den størrelse, fordi det bliver mere slidt i første omgang og dels fordi jeg har måttet begrænse mig pga lagerplads:-). Men hvis det viser sig, at det i virkeligheden er de størrelser, der er størst efterspørgsel efter, så kunne jeg godt finde på at udvide.

Jeg er glad for at priserne opfattes som gode. Jeg er af den opfattelse, at det ikke er trendsales, jeg skal konkurrere imod og derfor skal mine priser også være lavere. Meningen er, at man går ind på min hjemmeside og køber en hel pakke af forskellige stykker tøj - fordi en hel pakke med gode stykker tøj stadig kan fåes til en meget lav pris.

Igen mange tak for jeres kommentarer. Kom gerne med flere og spørg også endelig, hvis der er nogle af informationerne på www.loop-it.dk, der ikke giver mening.

Mange hilsner

Alice Meyerhoff (mor til Smilla 22 mdr)

www.loop-it.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.