Hej
Jeg har en hjemmeside www.loop-it.dk, hvor jeg sælger brugt kvalitetsbørnetøj til meget lave priser.
Jeg har startet min lille virksomhed, fordi jeg under min sidste graviditet fandt ud af, hvor meget godt og ofte næsten ikke brugt børnetøj, der lå rundt i folks gemmer. Jeg synes, at det er synd, at alt det tøj skal gå til spilde, når der stadig er mange gode brugstimer i det. Samtidig ved jeg - som mor - at børn bruger meget tøj og jeg har det således, at mine børn skal kunne udfolde sig i deres tøj uden, at jeg har givet så mange penge for det, at jeg konstant er nervøs for om der kommer pletter eller huller i det. Derfor køber jeg selv gerne brugt børnetøj, bare det stadig er pænt og i god kvalitet.
Men mit spørgsmål er, - hvordan har I det derude med brugt tøj til jeres guldklumper? Er det noget, I vil være interesseret i og er det noget, I måske allerede køber? Og hvis ikke, - hvad skal der så til for, at I kunne blive interesseret i at købe brugt børnetøj?
Hvis I er interesseret i at se min hjemmeside, så hedder den som sagt www.loop-it.dk. Jeg modtager også meget gerne kommentarer og gode råd, hvis der er noget på siden, I synes skulle være anderledes, hvis I skulle handle der.
Med venlig hilsen
Alice Meyerhoff (mor til Smilla april 2011 og bonusmor til to drenge på 6 og 10 år)
www.loop-it.dk
Jeg synes det er en fin hjemmeside. Jeg kan godt finde på at købe brugt hvis kvaliteten er god. Jeg ønsker ikke tøj som har meget slidtage eller er forvasket. Det er problemet ved at købe brugt på nettet, derfor gør jeg det sjælent. Jeg kan godt finde på at købe ved et loppemarked hvor man kan se kvaliteten.
Jeg synes, som en anden også skriver det kunne være godt med en opdeling af køb. Det gode ved din hj.side er priserne. Jeg har aldrig forstået dem som sætter en brugt bluse til salg, til f.eks kun 20 procent under hvad en ny, tilsvarende koster. Jeg synes du har fine, billige priser, i hvertfald på det jeg lige så.
Hvordan kan det være, at du kun har op til størrelse 3-4 år? Er det meningen der kommer tøj til lige større børn, eller er det din strategi, at holde det til baby-todler alderen? Der er pt. ikke så meget tøj. Kommer der mere på siden?
Held og lykke med salget.

www.foto-paa-laerred.dk