Jeg er ny herinde og håber på at blive rigtig glad for denne side 
Når men, altså jeg har en datter på 3år her til marts, med en anden mand. Mig og min kæreste ønsker os brændene et barn sammen, og vi har prøvet i 5 måneder nu, uden held! Jeg var dog blevet gravid i Oktober, men mistede d. 23/10
og efter der, har vi sagt til os selv at vi bliver ved med at prøve men samtidig tager det helt roligt! det så bare det at.. Min cyklus er fuldstændig vendt op og ned efter SA'en, og den ligger og svinger hele tiden! Jeg fik min første menstruation efter SA d. 5 December, og den varede de normale 4-5 dage. så fik jeg menstruation igen d. 26 December, og jeg tænkte HVAD? ikke allerede, plejer at ha en normal cyklus på 28 dage, men slog det væk og tænkte det nok bare var pga den SA. Når men, jeg begynde igen at teste med Ægløsnings teste, som jeg har gjort i de her 5 måneder, og der fik jeg 3 bragende positive (Altså test stregen var tydligere end kontrolstregen) omkring d. 3-4 Januar, så vi sexede som bare F....
Så begynde jeg at bløde igen, d 11 Januar, kun 14 dage siden sidste mens?? og det var som en normal mens, den varede også 4DAGE! hvorfor tænker jeg? Hvordan kan jeg teste positiv ÆLtest og kun 7 dage efter få mens? & så kun 14 dage efter sidste mens? 
Jeg er meget forvirrede, for frygten om at jeg ikke kan blive gravid igen, begynde at sprede sig i min krop. ved godt vi kun har prøvet i 5 måneder, men har ikke været på noget beskyttelse i 1 år nu, og intet er sket
Håber I kan hjælpe lidt.
Anmeld