Åh gud, endnu en frygtelig artikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

LBK

26. januar 2013

Muffin_girl

Sørgeligt ! 

Anmeld

26. januar 2013

frk1991

Hold kæft hvor gør sådan noget mig arrig!!

Anmeld

26. januar 2013

isabellasmor

Hvor er det forfærdeligt! Han burde blive fjernet fra jordens overflade! 

Anmeld

26. januar 2013

Mamalou

26. januar 2013

sandramor

For for f..... Han burde aldrig nogensinde se dagens lys igen!!!
Han burde selv ha samme tur igen og igen og igen!!!!

Anmeld

26. januar 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1906617.ece

Simpelthen så kvalmende!

Og jeg tænker endnu engang.... Gad vide hvordan man selv ville reagerer som forældre til den anklagede...? Tror I I ville med næb og kløer fastholde den pågældendes uskyldighed være det sig jeres søn eller datter...? I forlængelse af at hans far mener sønnen er uskyldig selvom han er blevet dømt...

Anmeld

26. januar 2013

hautecouture

Anonym skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1906617.ece

Læste godt om lille Millie inden jul og det gør mig så harmdirrende gal  Klamme, ulækre, modbydelige, sadistiske, ONDE parodi på et menneske. FØJ for satan.

Anmeld

26. januar 2013

hautecouture

MortilElias2010 skriver:

Simpelthen så kvalmende!

Og jeg tænker endnu engang.... Gad vide hvordan man selv ville reagerer som forældre til den anklagede...? Tror I I ville med næb og kløer fastholde den pågældendes uskyldighed være det sig jeres søn eller datter...? I forlængelse af at hans far mener sønnen er uskyldig selvom han er blevet dømt...

Når det er en forbrydelse af så morbid karakter som denne så tror jeg simpelthen ikke at forældre til forbryderen VIL se på beviserne og erkende, at deres eget kød og blod er et monster. Det er vel et eller andet sted et kæmpe nederlag. At man i dén grad føler afmagt, nederlag og utilstrækkelighed over, at man har opfostret et sådan væsen - måske føler man også skyld over, at man stadig elsker ham for den søn han er (kærligheden til sine børn fordufter nok ikke bare lige sådan) ... Så det er vel lettere at leve i benægtelse og skyde alle de onde og modbydelige karatertræk over på en anden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.