Godmorgen alle sammen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

MIWULA

Godmorgen til alle på baby.dk

Er bare i SUPER godt humør idag og ønsker at det vil smitte jer andre også hihi.

Hvad skal i lave idag?

Vi er blevet inviteret til surprise fest hos et vennepar, det er hende som er blevet færdig uddannet. så har vi en aftale med min far om at han kommer og henter vores dejlige søn senere på dagen så vi kan hygge med vores venner da de alle har fået passet deres børn-- hihi utroligt det kan lade sig gøre vi alle er børn fri..

Nå men det er hvad vi skal idag så nu vil jeg rigtig hygge med min elskede søn. åhh jeg tror aldrig jeg bliver god til at få ham passet ude.. hihi..

Rigtig rigtig dejlig dag til alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor lyder det hyggeligt!! 

Tror denne weekend ska vi bare slappe af og lave familie hygge.Min store datter har for en gangs skyld sovet helt til kl 8 og alberte er lige blevet babbet af, så nu vil jeg ud og  lave pandekager. Sener  tror jegvVi ska ud og kælke!! 

Overvejer at forslå om vi ska besøge oldemor der er blevet opereret.. 

Rigtig god weekend til dig. Vh stine

Anmeld

26. januar 2013

morethanperfect

MIWULA skriver:

Er bare i SUPER godt humør idag og ønsker at det vil smitte jer andre også hihi.

Hvad skal i lave idag?

Vi er blevet inviteret til surprise fest hos et vennepar, det er hende som er blevet færdig uddannet. så har vi en aftale med min far om at han kommer og henter vores dejlige søn senere på dagen så vi kan hygge med vores venner da de alle har fået passet deres børn-- hihi utroligt det kan lade sig gøre vi alle er børn fri..

Nå men det er hvad vi skal idag så nu vil jeg rigtig hygge med min elskede søn. åhh jeg tror aldrig jeg bliver god til at få ham passet ude.. hihi..

Håber i får en rigtig godt aften 

Min kæreste er på arbejde i dag , og efter kun 2 timers søvn i nat , tror jeg bare jeg har brug for at slappe af .. 

Måske hører jeg ungernes farmor om hun vil ha dem et par timer så jeg kan få sovet , er simpelthen så træt ! 

Anmeld

26. januar 2013

MIWULA

StineW79 skriver:

Ih hvor lyder det hyggeligt!! 

Tror denne weekend ska vi bare slappe af og lave familie hygge.Min store datter har for en gangs skyld sovet helt til kl 8 og alberte er lige blevet babbet af, så nu vil jeg ud og  lave pandekager. Sener  tror jegvVi ska ud og kælke!! 

Overvejer at forslå om vi ska besøge oldemor der er blevet opereret.. 

Rigtig god weekend til dig. Vh stine

Åhh det lyder som en rigtig dejlig weekend.. Rigtig god dag til jer.

Anmeld

26. januar 2013

MIWULA

morethanperfect skriver:

Håber i får en rigtig godt aften 

Min kæreste er på arbejde i dag , og efter kun 2 timers søvn i nat , tror jeg bare jeg har brug for at slappe af .. 

Måske hører jeg ungernes farmor om hun vil ha dem et par timer så jeg kan få sovet , er simpelthen så træt ! 

Puha da det var ikk meget søvn.. Ja det var en god ide så du kan være frisk til dine drenge lidt senere på dagen.. Håber farmor kan hjælpe.. Rigtig god dag

Anmeld

26. januar 2013

hautecouture

MIWULA skriver:

Hvad skal i lave idag?

Det lyder da skønt 

Her erfaren ikke helt så god... fik en syg datter hjem igår (skoldkopper, forkælelse og feber) - har ikke fået meget søvn ... 

vi skal ikke lave noget som helst - hun er glad nok, men hun sover MEGET... Så vi skal bare pussenusse herhjemme i nattøj og spise frugtsalat hele dagen 

jo, mine forældre kommer på besøg enten idag, eller morgen 

Anmeld

26. januar 2013

MIWULA

hautecouture skriver:

Det lyder da skønt 

Her erfaren ikke helt så god... fik en syg datter hjem igår (skoldkopper, forkælelse og feber) - har ikke fået meget søvn ... 

vi skal ikke lave noget som helst - hun er glad nok, men hun sover MEGET... Så vi skal bare pussenusse herhjemme i nattøj og spise frugtsalat hele dagen 

jo, mine forældre kommer på besøg enten idag, eller morgen 

Det lyder da oz som en rigtig dejlig dag og især det med i skal ha frugtsalat. mums   God dag til jer..

Anmeld

26. januar 2013

hautecouture

MIWULA skriver:

Det lyder da oz som en rigtig dejlig dag og især det med i skal ha frugtsalat. mums   God dag til jer..

Mange tak 

Anmeld

26. januar 2013

Carina:-)

Vi skal til fødselsdag i eftermiddag-Min den ældste bliver 23 

Så der skal hygges med hele familien.

Anmeld

26. januar 2013

MIWULA

Carina:-) skriver:

Vi skal til fødselsdag i eftermiddag-Min den ældste bliver 23 

Så der skal hygges med hele familien.

Stort tillykke med ham/hende  Hvor hyggeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.