Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja det må man da sige , hvor skønt så kan vi følge hinanden hvor lang er du henne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinebaby skriver: ja det må man da sige , hvor skønt så kan vi følge hinanden hvor lang er du henne
nu det også kun udfra min egen beregning skal først til læge den 20 , men må jo vente til NF før jeg ved det med sikker hed ja gør du det er ny herinde så ved ikk så meget hihi
Trinebaby skriver: nu det også kun udfra min egen beregning skal først til læge den 20 , men må jo vente til NF før jeg ved det med sikker hed ja gør du det er ny herinde så ved ikk så meget hihi
uuh hvor spændene
Trinebaby skriver: uuh hvor spændene
Trinebaby skriver: så blev det mig og min kærestes tur var hos lægen idag og den var go nok vi skal være forældre
så blev det mig og min kærestes tur var hos lægen idag og den var go nok vi skal være forældre
ej hvor sjovt gjorde jeg også og var så til lægen den 25 hvor langt er du henne
Trinebaby skriver: ej hvor sjovt gjorde jeg også og var så til lægen den 25 hvor langt er du henne
var lige hos lægen og få det bekræftet men ellers ja er det første gang den 20 ja det er vores første så vi er så spændte på det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128