Spørgsmål til reserve bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

bøllen

overvejer kraftigt at lede efter reservebedste forældre

men hvordan foregår det ? Og hvor finder man nogle henne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

TNBC

bøllen skriver:

overvejer kraftigt at lede efter reservebedste forældre

men hvordan foregår det ? Og hvor finder man nogle henne ?

Seniorlife.dk
xtrafamily.dk

Jeg ved ikke hvordan det foregår, men de fleste leder jo efter nogen der kan hjælpe ved sygedage,.hygge omkring børnerne, altså præcis ligesom alm bedsteforældre. Være en del af familien.

Anmeld

25. januar 2013

bøllen

Yurie skriver:

Seniorlife.dk
xtrafamily.dk

Jeg ved ikke hvordan det foregår, men de fleste leder jo efter nogen der kan hjælpe ved sygedage,.hygge omkring børnerne, altså præcis ligesom alm bedsteforældre. Være en del af familien.

Tusind tak

vi kunne godt bruge nogen som har lyst til at lave ting sammen med ungerne . Give dem de kun bedste forældre kan. Hygge dage M.m 

ikke så meget ved sygdom da jeg er hjemme , men bare nogen som af  Har lyst til at tilbringe tid med ungerne 

Anmeld

25. januar 2013

TNBC

bøllen skriver:

Tusind tak

vi kunne godt bruge nogen som har lyst til at lave ting sammen med ungerne . Give dem de kun bedste forældre kan. Hygge dage M.m 

ikke så meget ved sygdom da jeg er hjemme , men bare nogen som af  Har lyst til at tilbringe tid med ungerne 

Selv tak. Nogle gange er det bare hyggeligere at lave uden mor og får. Jeg er selv blevet bonustante

Anmeld

25. januar 2013

bøllen

Yurie skriver:

Selv tak. Nogle gange er det bare hyggeligere at lave uden mor og får. Jeg er selv blevet bonustante

Lige præsic .. Bonus tante det lyder også hyggeligt.

håber jeg kan finde sådan en / nogle for ungernes skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.