hjælp smerter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Helloo

Fik kejsersnit for 8 dage siden og idag kom der 3 klumper ud på str med en 5'er. Fik samtidlig smerter, og det er her endnu. Mit blod er også meget meget slimet. Jeg har også rigtig ondt under hårene dernede.. Er alt dette normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Miss BananaHammock

Louise17 skriver:

Fik kejsersnit for 8 dage siden og idag kom der 3 klumper ud på str med en 5'er. Fik samtidlig smerter, og det er her endnu. Mit blod er også meget meget slimet. Jeg har også rigtig ondt under hårene dernede.. Er alt dette normalt? 

Kan desværre ikke svare - men du kan da evt. prøve at ringe op på barselsgangen?! Eller lægevagten. Måske det var størknet blod - ligesom når man har normal mens, der så kommer ud på en gang.

Anmeld

25. januar 2013

Helloo

Miss BananaHammock skriver:

Kan desværre ikke svare - men du kan da evt. prøve at ringe op på barselsgangen?! Eller lægevagten. Måske det var størknet blod - ligesom når man har normal mens, der så kommer ud på en gang.

Tja. Fik smerter da jeg rejste mig fra sofaen. Også stod det ellers bare ud 

Anmeld

25. januar 2013

Miss BananaHammock

Louise17 skriver:

Tja. Fik smerter da jeg rejste mig fra sofaen. Også stod det ellers bare ud 

Det lyder ikke sundt.

Anmeld

25. januar 2013

Helloo

Miss BananaHammock skriver:

Det lyder ikke sundt.

Nej. Tror jeg må se weekenden over. 

Mit ar ser ellers meget fint ud. Det tynger bare ekstrem derinde 

Anmeld

25. januar 2013

Kløver

Louise17 skriver:

Det er normalt det er ømt og kan godt nive især hvis du endnu ikke har fået fjernet clips eller tråde

Ang barselsflåd er det generelt lidt slimet og kraftigere end mens. Men bliver der pludselig kraftigere blødning, eller store smerter og feber og begynder det at lugte fiskeagtigt skal du kontakte lægen

Anmeld

24. februar 2013

lenemor77

Louise17 skriver:

Det er vigtigt at reagere, hvis du har feber og smerter. 

For 1 uge siden blev jeg opereret for blødning efter kejsersnit (fødte den 4. februar). 

Jeg blødte kraftigt i alle dagene efter fødslen, havde en stærk trykkende smerte i livmoderen (ca 5 cm under navlen), og feber. 

Jeg var forberedt på smerter i forbindelse med kejsersnittet, men det er jeg sluppet rimelig let fra... Tilgengæld har jeg måtte spise panodiler og morfin pga min infektion... 

Mit bedste råd er, at hvis du føler dig usikker, så ring til lægevagten... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.