Forandres i et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Anonym trådstarter

Har lige fået en rigtig kedelig besked. 

Der blev spurgt om jeg "tvang" kæresten til at blive hjemme fra byture og fra at være sammen med venner 

Men gør jeg virkelig ikke! Nu hvor jeg er gravid har jeg meget sagt at hvis han skal i byen, så skal han da tage i byen, så plejer vi at aftale et tidspunkt jeg helst ser han er hjemme, men de sidste par gange det har været sådan er jeg endt med at skrive når jeg ville til at sove, at han bare kunne blive så længe han ville 

- bliver da lidt ked af når nogle tror jeg vil forandre ham, for det vil jeg virkelig ikke, er glad for ham præcis som han er, og præcis som han også var dengang vi mødtes. 

Jo han har da forandret sig igennem min graviditet, men er det ikke meget normalt at faren gør det? 

Håber bare ikke folk tror jeg er den "lede" kæreste der vil have kontrol over alt hvad han laver, for ved hvor vigtigt det er også at kunne gøre hvad man vil i et forhold 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Mila.

Hvis der indtil videre kun er en der har skrevet det, så kan jeg ikke rigtigt se problemet.. Selvfølgelig er det en ubehagelig besked, og jeg ved jo ikke hvor tæt du er med afsenderen, men du kan jo altid prøve at afklare det med vedkommende, eller spørge din kæreste, hvordan han synes det er, eller om han har det på samme måde?

Jeg synes ikke det lyder som om du er den "lede" kæreste, for det lyder som om du selv lægger vægt på ikke at være det.

Jeg ville helt sikkert også have det dårligt med sådan en besked, men det eneste jeg vil kunne sige, er at du kan prøve at få det afklaret med din kæreste og/eller afsenderen. Hvis din kæreste har det på samme måde, kan det jo være der er noget i det? :3

Jeg lyder ond.. Men det er virkelig ikke for at være ond, eller antyde noget, for jeg kender dig jo ikke! Ville bare lige have det på det rene ;D

Men.. held  lykke med det hele <3

Mila xx

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Mila. skriver:

Hvis der indtil videre kun er en der har skrevet det, så kan jeg ikke rigtigt se problemet.. Selvfølgelig er det en ubehagelig besked, og jeg ved jo ikke hvor tæt du er med afsenderen, men du kan jo altid prøve at afklare det med vedkommende, eller spørge din kæreste, hvordan han synes det er, eller om han har det på samme måde?

Jeg synes ikke det lyder som om du er den "lede" kæreste, for det lyder som om du selv lægger vægt på ikke at være det.

Jeg ville helt sikkert også have det dårligt med sådan en besked, men det eneste jeg vil kunne sige, er at du kan prøve at få det afklaret med din kæreste og/eller afsenderen. Hvis din kæreste har det på samme måde, kan det jo være der er noget i det? :3

Jeg lyder ond.. Men det er virkelig ikke for at være ond, eller antyde noget, for jeg kender dig jo ikke! Ville bare lige have det på det rene ;D

Men.. held  lykke med det hele <3

Mila xx

Tager det heller ikke som om du vil være ond 

Det var en der sagde det efter at have snakket med et par stykker om det (dem vi plejer at gå i byen med) 

- min kæreste har selv sagt han ikke føler jeg siger han ikke må, men at han mere synes de ikke rigtig invitere ham. 
Men han virker heller ikke til at gide det i samme stil som inden vi fandt ud af vi skulle have en lille en.

Anmeld

25. januar 2013

Mila.

Anonym skriver:

Tager det heller ikke som om du vil være ond 

Det var en der sagde det efter at have snakket med et par stykker om det (dem vi plejer at gå i byen med) 

- min kæreste har selv sagt han ikke føler jeg siger han ikke må, men at han mere synes de ikke rigtig invitere ham. 
Men han virker heller ikke til at gide det i samme stil som inden vi fandt ud af vi skulle have en lille en.

Så kan jeg bedre forstå det

Jeg synes egentlig det er taveligt at sige, men hvis I har det godt, og det hele fungerer for jer, synes jeg bare du skal ignorere sådan en mere eller mindre ondskabsfuld kommentar. Det kan jo være din kæreste kan rette dem, hvis han/hun nævner det igen, men ellers synes jeg ikke du skal tænke så meget over det.

Det at de ikke inviterer ham så meget mere, kan selvfølgelig have noget at gøre med at han ikke er så interesseret mere. Det kan jo være de har misforstået det at han ikke vil så meget mere, til at du har forbudt ham det..? Jeg tror der er en kommunikations fejl et eller andet sted, og de har misfortået noget. Hvis det går dig meget på, synes jeg bare du skal prøve at snakke med dem om det Eller måske snakke med din kæreste om det, så han måske forklarer det til dem?

Tillykke med graviditeten eller hvad man nu siger <3

Mila xx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.