Kvalme hvornår? (Ved graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

sus73

Kvalmen startede hos mig da jeg var mellem 6 og 7 uger henne. Er 11 uger henne nu, og har stadig kvalme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

ønskebørn74

pcoramt skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik I kvalme ved graviditet? Og fik i det overhovedet?

Ved mig har det flere gange været derfor jeg har haft en fornemmelse af at være det inden jeg kunne teste.. Og den var god nok.. 

Anmeld

25. januar 2013

M (:

pcoramt skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik I kvalme ved graviditet? Og fik i det overhovedet?

Jeg havde kvalme fra ca. 12+ til 18+. Den er så småt begyndt at komme igen, og jeg er nu 30+.. (:

Anmeld

25. januar 2013

Faith

Nej ikke skyggen af kvalme i nogen af mine graviditeter

Anmeld

25. januar 2013

Miss Church

pcoramt skriver:

Jeg havde kvalme fra 5+0 til uge 20+  Men fik af vide at den massive kvamle højst sandsynligt  skyldes, at der er to

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

pcoramt skriver:

jeg fik det ca 5+ indtil 11+ MEGET voldsomt og så igen fra 16+ til 20+ ikke så slemt og nu hvor jeg er 26+ har jeg det lidt en gang imellem

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

Tak for alle jeres svar jeg spørger da jeg inderlig håber at den er der denne gang.. Men tror måske bare jeg overanalysere? må vente til onsdag med at teste.. Puha! Jeg vil i dag være 4+0 hvis det passer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.