Elektrisk hår, hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

**Ønskebabyen

Hvad skal jeg gøre?? Jeg er simpelthen ved at blive sindsyg!

Af shampoo og balsam bruger jeg den der hedder Blonde Glam fra redken, og så en silvershampoo fra Loréal

Har du et godt råd, så kom endelig med det, inden jeg klipper mig skaldet!

(okay, det sker så heller ikke, men det lød meget godt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Af shampoo og balsam bruger jeg den der hedder Blonde Glam fra redken, og så en silvershampoo fra Loréal

Kigge med har de sidste uger døjet meget med det. Har fået af vide at det kan være pga. vejret?? Men aner det ikke. Har ikke skiftet hverken shampoo eller balsam. Men har købt andet skyllemiddel, ved ikke om det kan være det?

Anmeld

25. januar 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Kigge med har de sidste uger døjet meget med det. Har fået af vide at det kan være pga. vejret?? Men aner det ikke. Har ikke skiftet hverken shampoo eller balsam. Men har købt andet skyllemiddel, ved ikke om det kan være det?

Jeg har godt nok skiftet shampoo for lidt over en månede siden, meeeen.. Det har jo ikke været der hele tiden..

Hmm, den med vejret kan måske egentlig være rigtig nok, men noget må der kunne gøres!

Anmeld

25. januar 2013

GUSO

**Ønskebabyen skriver:

Har intet råd men kigger lige med da jeg har eb pige men ultra elektrisk hår for tiden :0) mon det er frosten?? Håber ihvertfald snart det bliver normalt igen..

Anmeld

25. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Døjer også med elektrisk hår...  Så følger også med..

Anmeld

25. januar 2013

Chili-mor

**Ønskebabyen skriver:

jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har hørt at balsam og frost vejr er en vildt dårlig kombination, da det netop skulle gøre håret elektrisk..

men må indrømme, jeg ved ikke om det er sandt.. jeg har nemlig ikke prøvet at undlade balsam, da jeg så næsten ikke kan få en børste gennem håret....

så jeg er også med på en kigger, kunne jo være nogen havde et godt råd mod elektrisk hår...

Anmeld

25. januar 2013

Morgensol

Frosten gør det..

Har i prøvet med balsamspray? Som man kommer i tør hår og ikke skal skylles ud.

det hjælper på min datters tynde fine meget elektriske hår! Matas har en ganske udemærket en..  

Anmeld

25. januar 2013

**Ønskebabyen

Chili-mor skriver:

jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har hørt at balsam og frost vejr er en vildt dårlig kombination, da det netop skulle gøre håret elektrisk..

men må indrømme, jeg ved ikke om det er sandt.. jeg har nemlig ikke prøvet at undlade balsam, da jeg så næsten ikke kan få en børste gennem håret....

så jeg er også med på en kigger, kunne jo være nogen havde et godt råd mod elektrisk hår...

Det var da et forsøg at prøve - tak

Anmeld

25. januar 2013

**Ønskebabyen

Bertemor skriver:

Frosten gør det..

Har i prøvet med balsamspray? Som man kommer i tør hår og ikke skal skylles ud.

det hjælper på min datters tynde fine meget elektriske hår! Matas har en ganske udemærket en..  

Kan man ikke også putte det i vådt (håndklædetørt) hår, inden man reder det ud mon?? For så var det jo også klart en mulighed af bruge det istedet for rigtig balsam.

Anmeld

25. januar 2013

Lusi

**Ønskebabyen skriver:

Det er frostvejret der gør det

Mit ligner også en høstak..

Min frisør, sagde jeg skulle prøve balsamspray..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.