Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: lige en lille update herfra.d. 23/1 (onsdag på CD 10) blev jeg scannet.. en æggeblære (eller hvad det nu hedder) i hver æggestok. venstre side 11 mm. og højre side 10 mm.Blev scannet idag d. 25/1 - venstre side var vokset til 14 mm. og mener den var 11,5 eller 12 i højre side, så bliver spændene om de bliver ved med at følges så der bliver to æg eller kun venstre side vokser.skal fortsætte på Gonal-f fredag og lørdag, og søndag aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og tirsdag d. 29/1 skal jeg insemineres.
lige en lille update herfra.d. 23/1 (onsdag på CD 10) blev jeg scannet.. en æggeblære (eller hvad det nu hedder) i hver æggestok. venstre side 11 mm. og højre side 10 mm.Blev scannet idag d. 25/1 - venstre side var vokset til 14 mm. og mener den var 11,5 eller 12 i højre side, så bliver spændene om de bliver ved med at følges så der bliver to æg eller kun venstre side vokser.skal fortsætte på Gonal-f fredag og lørdag, og søndag aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og tirsdag d. 29/1 skal jeg insemineres.
alt hvad jeg kan for at det lykkes
**Ønskebabyen skriver: Spændende Det er dejligt når man når så langt
Spændende Det er dejligt når man når så langt
AnnL skriver: alt hvad jeg kan for at det lykkes
Hvor dejligt Der er jo lige pludeslig ikke så længe til, så håber vi at det lykkes nu
Nessie skriver: Hvor dejligt Der er jo lige pludeslig ikke så længe til, så håber vi at det lykkes nu
Kris89 skriver: Tusind tak de sidste to år er fløjet afsted (set i bakspejlet), så mon ikke vi overlever 14. dage men føj det føles som lang tid og alle tankerne - håbet som man har, men som man ikke rigtig tør have... argumenterne for hvorfor det selvf. lykkedes og hvad der kan gå galt. det bliver i hvert fald ikke 14. dage med ro i hovedet
Tusind tak de sidste to år er fløjet afsted (set i bakspejlet), så mon ikke vi overlever 14. dage men føj det føles som lang tid og alle tankerne - håbet som man har, men som man ikke rigtig tør have... argumenterne for hvorfor det selvf. lykkedes og hvad der kan gå galt. det bliver i hvert fald ikke 14. dage med ro i hovedet
Nej, det er nogle meget lange 14 dage, og når du så er blevet gravid, så skal du vente på skanning, og de uger er også lange
Det lyder til at det går rigtig fint. Jeg alt hvad jeg kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128