så er vi for alvor igang med 1. forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Kris89

lige en lille update herfra.

d. 23/1 (onsdag på CD 10) blev jeg scannet.. en æggeblære (eller hvad det nu hedder) i hver æggestok. venstre side 11 mm. og højre side 10 mm.

Blev scannet idag d. 25/1 - venstre side var vokset til 14 mm. og mener den var 11,5 eller 12 i højre side, så bliver spændene om de bliver ved med at følges så der bliver to æg eller kun venstre side vokser.

skal fortsætte på Gonal-f fredag og lørdag, og søndag aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og tirsdag d. 29/1 skal jeg insemineres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

**Ønskebabyen

Kris89 skriver:

d. 23/1 (onsdag på CD 10) blev jeg scannet.. en æggeblære (eller hvad det nu hedder) i hver æggestok. venstre side 11 mm. og højre side 10 mm.

Blev scannet idag d. 25/1 - venstre side var vokset til 14 mm. og mener den var 11,5 eller 12 i højre side, så bliver spændene om de bliver ved med at følges så der bliver to æg eller kun venstre side vokser.

skal fortsætte på Gonal-f fredag og lørdag, og søndag aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og tirsdag d. 29/1 skal jeg insemineres.

Spændende

Det er dejligt når man når så langt

Anmeld

25. januar 2013

Babydrøm

Kris89 skriver:

alt hvad jeg kan for at det lykkes 

Anmeld

25. januar 2013

Kris89

**Ønskebabyen skriver:

Spændende

Det er dejligt når man når så langt

tusind tak

ja det er bare skønt... især her første gang, hvor ingen jo vidste hvordan min krop ville reagere på hormonerne..

men heldigvis ser det positivt ud.. ikke for meget og ikke for lidt..

det må passe meget godt at skal scannes på 15. dagen

Anmeld

25. januar 2013

Kris89

AnnL skriver:

alt hvad jeg kan for at det lykkes 

tusind tak

Anmeld

25. januar 2013

Kris89

Hvordan skal den næste tid dog komme til at gå.. og jeg er ikke engang insemineret endnu..

nu får manden det nye fyr han har snakket om siden vi købte huset (i juli måned), jeg vil også have det jeg har snakket om i 2 år nu....

håber sådan det lykkedes!!!!!

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

Hvor dejligt
Der er jo lige pludeslig ikke så længe til, så håber vi at det lykkes nu

Anmeld

25. januar 2013

Kris89

Nessie skriver:

Hvor dejligt
Der er jo lige pludeslig ikke så længe til, så håber vi at det lykkes nu

Tusind tak

de sidste to år er fløjet afsted (set i bakspejlet), så mon ikke vi overlever 14. dage

men føj det føles som lang tid

og alle tankerne - håbet som man har, men som man ikke rigtig tør have... argumenterne for hvorfor det selvf. lykkedes og hvad der kan gå galt. det bliver i hvert fald ikke 14. dage med ro i hovedet

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

Kris89 skriver:

Tusind tak

de sidste to år er fløjet afsted (set i bakspejlet), så mon ikke vi overlever 14. dage

men føj det føles som lang tid

og alle tankerne - håbet som man har, men som man ikke rigtig tør have... argumenterne for hvorfor det selvf. lykkedes og hvad der kan gå galt. det bliver i hvert fald ikke 14. dage med ro i hovedet

Nej, det er nogle meget lange 14 dage, og når du så er blevet gravid, så skal du vente på skanning, og de uger er også lange

Anmeld

25. januar 2013

Putomanen

Det lyder til at det går rigtig fint. Jeg  alt hvad jeg kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.