Hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

baby012

hej piger..  

jeg har virkelig brug for lidt inspiration .. 

nu kommer vores søn jo endelig snart til verdenen.. Og i den forbindelse er folk jo begyndt at spørge ind til ønsker til barselsgaver..

MEN, jeg er helt blank  

vi har masser af tøj .. Og det var hovedsageligt det jeg fik til mon datter.. 

Har i ikke nogen ideer ?? 

Hvad ønskede i jer ?? 

Håber der sidder nogen derude som kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Karina84

Hmm altsaa jeg synes der var man "luksus" ting som jeg ikke fik eller fik købt til den store, som jeg tænker at jeg vil ønske mig til barnedaab og barselsgave (hvis nogen spørger).

Nu venter vi jo saa ogsaa en pige, saa med en dreng i forvejen er meget af det vi har drenge-farver, det giver da nogle ønsker der.

Men af ønsker tænker jeg Barnevognspude, de der bøger fra bedsteforældrene hvor de kan skrive i (kan ikke huske hvad de hedder, men de har været oppe herinde før), Piet Hein flag (kommer paa ønskeliste til barnedaab) og..... Hmm det er lige hvad jeg kommer paa nu og her 

I øvrigt vil jeg nok opfordre folk til hellere at ta en lille ting med til storebror naar de kommer, lillesøster forstaar ikke en dyt alligevel 

Anmeld

25. januar 2013

L&V

Lahn11 skriver:

hej piger..  

jeg har virkelig brug for lidt inspiration .. 

nu kommer vores søn jo endelig snart til verdenen.. Og i den forbindelse er folk jo begyndt at spørge ind til ønsker til barselsgaver..

MEN, jeg er helt blank  

vi har masser af tøj .. Og det var hovedsageligt det jeg fik til mon datter.. 

Har i ikke nogen ideer ?? 

Hvad ønskede i jer ?? 

Håber der sidder nogen derude som kan hjælpe 

Er det fra venner og bekendte eller bedsteforældrene??

Anmeld

25. januar 2013

Doffie

Da jeg ventede min datter ønskede jeg mig ikke noget, folk kom med det de nu engang kom med 

Anmeld

25. januar 2013

baby012

Månsson skriver:

Er det fra venner og bekendte eller bedsteforældrene??

Begge dele  

Anmeld

25. januar 2013

baby012

Doffie skriver:

Da jeg ventede min datter ønskede jeg mig ikke noget, folk kom med det de nu engang kom med 

Det gjorde jeg heller ikke sidste gang .. 

Men folk kom bare kun med tøj, og det mangler jeg slet ikke denne gang :/ 

Anmeld

25. januar 2013

baby012

Karina84 skriver:

Hmm altsaa jeg synes der var man "luksus" ting som jeg ikke fik eller fik købt til den store, som jeg tænker at jeg vil ønske mig til barnedaab og barselsgave (hvis nogen spørger).

Nu venter vi jo saa ogsaa en pige, saa med en dreng i forvejen er meget af det vi har drenge-farver, det giver da nogle ønsker der.

Men af ønsker tænker jeg Barnevognspude, de der bøger fra bedsteforældrene hvor de kan skrive i (kan ikke huske hvad de hedder, men de har været oppe herinde før), Piet Hein flag (kommer paa ønskeliste til barnedaab) og..... Hmm det er lige hvad jeg kommer paa nu og her 

I øvrigt vil jeg nok opfordre folk til hellere at ta en lille ting med til storebror naar de kommer, lillesøster forstaar ikke en dyt alligevel 

Det jo også lidt det med at jeg i forvejen har svært ved at finde noget at ønske i dåbsgave .. 

ih jeg synes det er svært  

Anmeld

25. januar 2013

L&V

Lahn11 skriver:

Begge dele  

Oki nu giver vores forældre store gaver ved jeg ikke med jeres men her er hvad vi ønsker os til nr 2. Trip trap stol,barnevogn,tremmeseng, sengerand.
Af venner og bekendte vil vi gerne ha gavekort til ønskebørn og lignende så vi kan købe efter behov..
Vi ved heller ikke om vi får en pige mere for så har vi jo tøj men intet til en dreng..

Anmeld

25. januar 2013

baby012

Månsson skriver:

Oki nu giver vores forældre store gaver ved jeg ikke med jeres men her er hvad vi ønsker os til nr 2. Trip trap stol,barnevogn,tremmeseng, sengerand.
Af venner og bekendte vil vi gerne ha gavekort til ønskebørn og lignende så vi kan købe efter behov..
Vi ved heller ikke om vi får en pige mere for så har vi jo tøj men intet til en dreng..

Okay, det eneste jeg mangler der er trip trap stolen, Og den er på ønskelisten til dåben.. Kan man godt tillade sig at ønske sig gavekort ?? For så var det da en super god ide  

Anmeld

25. januar 2013

L&V

Lahn11 skriver:

Okay, det eneste jeg mangler der er trip trap stolen, Og den er på ønskelisten til dåben.. Kan man godt tillade sig at ønske sig gavekort ?? For så var det da en super god ide  

Jeg kan Ej pjat ja det syntes jeg da godt man kan, det er da bedre og gi noget folk kan bruge og værdsætter end endnu et sæt tøj som aldrig bliver brugt..
Jeg tror næsten jeg byttede alt det vi fik i gaver da det var kjoler og jeg er bare ikke til baby i kjole, det var altså et større arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.