ssh uddannelsen gerne Holstebro erfaring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige lidt brug for lidt personlige fortællinger/erfaringer omkring ssh uddannelsen i Holstebro kommune, nogen der har erfaring?

Jeg har valgt at være ano, da der lige er en del ting, som skal være helt på plads inden jeg springer helt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg er ssh-elev og ansat i Holstebro kommune.

Jeg er glad for det jeg går på social- og sundhedsskolen i Herning, men er selvfølgelig i praktik i Holstebro kommune.

Du må gerne komme med lidt mere konkrete spørgsmål; så vil jeg gerne svare så godt jeg kan

Du er også velkommen til at sende en PB.

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg er ssh-elev og ansat i Holstebro kommune.

Jeg er glad for det jeg går på social- og sundhedsskolen i Herning, men er selvfølgelig i praktik i Holstebro kommune.

Du må gerne komme med lidt mere konkrete spørgsmål; så vil jeg gerne svare så godt jeg kan

Du er også velkommen til at sende en PB.

Som jeg kan se, så kan jeg gå i skole i Holstebro, men da jeg snakkede med skolen sagde hun, at jeg pr automatik ville få voksenlønnen, da jeg er 38, men ser jeg på deres hjemmeside, så skal jeg have mindst 1 års relevant erhverserfaring, ved du noget om det?

Anmeld

25. januar 2013

Englehår

Du kan også sagtens gå på skole i Holstebro

Ang. løn, så er jeg temmelig sikker på at du ikke alene pga alder får voksenløn. Det er der et par stykker fra mit hold der heller ikke får på trods af en pæn alder

Som udgangspunkt tror jeg at du kan regne med at du skal have et års relevant erhvervserfaring samt være over 25 år for at få voksenløn.

Har du søgt ind? Ellers kan du ringe til HR udvikling i Holstebro kommune og få en snak med dem. Det er hos dem, at du bliver ansat

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Du kan også sagtens gå på skole i Holstebro

Ang. løn, så er jeg temmelig sikker på at du ikke alene pga alder får voksenløn. Det er der et par stykker fra mit hold der heller ikke får på trods af en pæn alder

Som udgangspunkt tror jeg at du kan regne med at du skal have et års relevant erhvervserfaring samt være over 25 år for at få voksenløn.

Har du søgt ind? Ellers kan du ringe til HR udvikling i Holstebro kommune og få en snak med dem. Det er hos dem, at du bliver ansat

Skolen i Holstebro ligger nemlig lige på den anden side af der, hvor vi har søgt bolig

Jeg spurgte hende nemlig om hun var sikker på, at jeg ikke skulle have et års erhvervserfaring, men hun sagde ja, men går jeg ind og læser på siden, så skal det være med erfaringen, men måske det tæller, at jeg har 2 år af pædagoguddannelsen

Men hvor siger du, at jeg kan prøve at ringe og høre ad?
Jeg har ikke søgt endnu, da vi ikke kan få det til at løbe rundt på kun den lave elevløn.

Anmeld

25. januar 2013

Englehår

Det ville da være lækkert at bo så tæt på skolen
Dog har de vist ikke så ofte opstart af hold i Holstebro - det var derfor jeg startede i Herning

Du kan ringe ned på kommunen og bede om at blive omstillet til "HR udvikling". Da det er dem der ansætter elever, tænker jeg at du kan få afklaret dine spørgsmål mht løn der

De er rigtig søde at snakke med

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Det ville da være lækkert at bo så tæt på skolen
Dog har de vist ikke så ofte opstart af hold i Holstebro - det var derfor jeg startede i Herning

Du kan ringe ned på kommunen og bede om at blive omstillet til "HR udvikling". Da det er dem der ansætter elever, tænker jeg at du kan få afklaret dine spørgsmål mht løn der

De er rigtig søde at snakke med

Jeg har lige snakket med dem, og de ringer tilbage mandag

1000 tak for hjælpen. Så håber jeg at at min nuværende uddannelse kan udløse voksenelevlønnen

Kunne godt tænke mig assistent uddannelsen derefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.