På grænsen til at blive skide sur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Findusinde

ARGH!!!

Jeg er sygemeldt resten af min gravidtet, er 26+2.... Og har været sygemeldt de sidste 14 dage, og derfør har jeg været på halvtid siden uge 12...

Men da jeg var til min 24 ugers undersøgelse, sagde lægen stop for arbejde, da jeg havde konstant ondt i hofterne og i halebenet, samt lidt for højt blodtryk og blærebetændelse.. Min chef og stedfortræder og næste alle kollegaerne har været så forstående og sendt hilsner osv..

MEN! I går fik jeg så at vide fra en gammel kollega som jeg ikke har arbejdet med i 7 mrd, hun havde snakket med vores tillidskvinde på arbjede.. Og vores tillidskvinde fortæller hende så at hun mener det er ren og skær skaberri at jeg er sygemeldt, da jeg jo åbenbart ikke er mere syg, end jeg kan lave forskellige status opdateringer på min facebook!!!! Jeg har skrevet en enkelt dag, at jeg ville bage, da jeg var så heldig at denne dag havde jeg ingen smerter! Og så var der en dag hvor jeg skrev at jeg ville tage hjem til  mine forældre.. det har været det eneste, hvor jeg har skrevet omkrring noget rent fysisk.. Resten har bare været ligegyldigt plidder pladder som man nu skriver!

ARGH!!! Jeg er SÅ tosset! og så er det sku endda vores tillidskvinde!!!!

Skulle bare lige ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Sabina & Simone

Kan godt forstå at du er tosset... Det er da også noget forbandet p.. at fyre af...
Der er stor forskel på at gå på arbejde og lave ting hjemme... Var selv sygemeldt en stor del af min graviditet...
Men når man er hjemme og laver noget, kan man jo stoppe og lige sætte eller ligge sig på sofaen, hvis man får det skidt... Det kan man altså ikke på job...

Så fuld forståelse herfra... Synes du skal kontakte hende og bede hende lade være med at udtale sig om din tilstand...

Anmeld

17. juni 2009

Sweet1978

Hun burde holde sine personlige meninger for sig selv, lægen har talt og det er det der tæller. Det er jo trods alt dem der har fagerfaringen til at vurdere det. Jeg har været sygemeldt fra mit jo i 1 år med fødselsdepression, og jeg lavede dag også ting hjemme de dage jeg havde overskud til det, og skrev vidt og bredt på FB. Det kan de sgu ikke forhindre en i.

Anmeld

17. juni 2009

tascia

??? kan ikke lige se hvorfor du ikke kan skrive på FB fordi du har ondt i hofterne og halebenet...

ignorer det, hun er da for dum!

//Natascia

Anmeld

17. juni 2009

Betina88

Jeg ka' virkelig godt forstå dig , at du er tosset på det kvindemenneske .. Når man er syg , så er man syg .. Mere ka' hun ikk' forlange af folk , at de ska' komme på arbejde med dårlige rygge eller hvor nu man har ondt henne ..

Ka' du ikk' snakke med en sagsbehandler om det eller hva' nu man ka' gøre ?

Anmeld

17. juni 2009

Nanna1985

Jeg ville ringe hende op og sige hvad hun blider sig ind..?? Det er IKKE i orden at snakke sådan om andre og jeg synes hun skulle skamme sig!! DUMME KÆLLING!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.