ARGH!!!
Jeg er sygemeldt resten af min gravidtet, er 26+2.... Og har været sygemeldt de sidste 14 dage, og derfør har jeg været på halvtid siden uge 12...
Men da jeg var til min 24 ugers undersøgelse, sagde lægen stop for arbejde, da jeg havde konstant ondt i hofterne og i halebenet, samt lidt for højt blodtryk og blærebetændelse.. Min chef og stedfortræder og næste alle kollegaerne har været så forstående og sendt hilsner osv..
MEN! I går fik jeg så at vide fra en gammel kollega som jeg ikke har arbejdet med i 7 mrd, hun havde snakket med vores tillidskvinde på arbjede.. Og vores tillidskvinde fortæller hende så at hun mener det er ren og skær skaberri at jeg er sygemeldt, da jeg jo åbenbart ikke er mere syg, end jeg kan lave forskellige status opdateringer på min facebook!!!! Jeg har skrevet en enkelt dag, at jeg ville bage, da jeg var så heldig at denne dag havde jeg ingen smerter! Og så var der en dag hvor jeg skrev at jeg ville tage hjem til mine forældre.. det har været det eneste, hvor jeg har skrevet omkrring noget rent fysisk.. Resten har bare været ligegyldigt plidder pladder som man nu skriver!
ARGH!!! Jeg er SÅ tosset! og så er det sku endda vores tillidskvinde!!!!
Skulle bare lige ud med det!
Anmeld