Jeg har ondt i brystkassen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.012 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

LBK

Jeg er ikke syg, forkølet eller noget andet. Men da jeg vågnede i morges havde jeg en vanvittig trykken i brystkassen, som om en lastbil havde holdt parkeret på den i nat..

Jeg hoster en smule når jeg forsøger at tage nogle dybe vejrtrækninger. Det er også nyt så det skyldes ikke ømme muskler efter mange dages hoste...

Det trykker hele tiden og forværres ved vejrtrækninger (lidt dybe). Da jeg var ude med skraldespanden føltes det som om mine lunger blev fyldt med beton.

Jeg er gravid i uge 38, men det er ikke lille pigen der trykker for hun ligger dejligt langt nede

Hvad er det nu for noget?? Nogle der kan genkende symptomerne???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

tarkoflen

Jeg tror lige jeg ville give min læge et kald! Så du slipper for at skulle til vagtlæge i weekenden, hvis det bliver værre...

Jeg tænker, at det kan være noget på lungerne, det kan være muskler som du siger, hvis du har hostet meget eller det kan være noget i ryggen. Jeg ved det lyder åndssvagt, men jeg har døjet med smerter foran på maven, og det var mit bækken, der var en låsning i, det kan sagtens stråle om foran!

Rigtig god bedring!

Anmeld

25. januar 2013

maryjane

Uh ved ikke om det kan være svangerskabsforgiftning. :s synes det lyder som et symtom der kan forekomme der...

Anmeld

25. januar 2013

LBK

tarkoflen skriver:

Jeg tror lige jeg ville give min læge et kald! Så du slipper for at skulle til vagtlæge i weekenden, hvis det bliver værre...

Jeg tænker, at det kan være noget på lungerne, det kan være muskler som du siger, hvis du har hostet meget eller det kan være noget i ryggen. Jeg ved det lyder åndssvagt, men jeg har døjet med smerter foran på maven, og det var mit bækken, der var en låsning i, det kan sagtens stråle om foran!

Rigtig god bedring!

Jeg har ikke hostet meget., Jeg er begyndt at hoste i dag. Altså da jeg vågnede i morges...

Anmeld

25. januar 2013

LBK

maryjane skriver:

Uh ved ikke om det kan være svangerskabsforgiftning. :s synes det lyder som et symtom der kan forekomme der...

uhh det lyder ikke rart. 

Jeg har også hævede hænder og fødder, det startede for en uge siden... Men ellers synes jeg da ikke jeg har nogle af de andre symptomer. 

Jeg ved dog ikke med min urin og mit blodtryk..

Anmeld

25. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du vand i kroppen? Og hvornår har du sidst fået tjekket blodtryk og urin?? Trykken for brystet ka nemlig som en anden siger, være tegn på ssf. Ville helt klart få det tjekket! Vh stine

Anmeld

25. januar 2013

MariaKyedDK

LBK skriver:

Jeg er ikke syg, forkølet eller noget andet. Men da jeg vågnede i morges havde jeg en vanvittig trykken i brystkassen, som om en lastbil havde holdt parkeret på den i nat..

Jeg hoster en smule når jeg forsøger at tage nogle dybe vejrtrækninger. Det er også nyt så det skyldes ikke ømme muskler efter mange dages hoste...

Det trykker hele tiden og forværres ved vejrtrækninger (lidt dybe). Da jeg var ude med skraldespanden føltes det som om mine lunger blev fyldt med beton.

Jeg er gravid i uge 38, men det er ikke lille pigen der trykker for hun ligger dejligt langt nede

du kan have ligget forkert inat, jeg har prøvet det en del gange, det kan os været et ribben du har fået trykket, for det kan nemlig godt føles som om det er lungerne..

men hvis du er nervøs synes jeg du skal kontakte Lægen

Anmeld

25. januar 2013

Miin'Baby'Mus

LBK skriver:

Jeg fik af vide at hvis jeg fik trykken for brystkassen at så skulle jeg ringe ind - de har nemlig været bange for at jeg skulle have svangerskabsforgiftning fordi jeg har vand i kroppen, men har nu aldrig haft trykken.

Så jeg ville ringe ind og hører ad 

Anmeld

25. januar 2013

LBK

StineW79 skriver:

Har du vand i kroppen? Og hvornår har du sidst fået tjekket blodtryk og urin?? Trykken for brystet ka nemlig som en anden siger, være tegn på ssf. Ville helt klart få det tjekket! Vh stine

ja jeg begyndte at få vand i kroppen for lidt over en uge siden.....

Det andet er MEGET lang tid siden. Og skal først til JM på tirsdag..

Anmeld

25. januar 2013

LBK

LilleNyPåVej skriver:

Jeg fik af vide at hvis jeg fik trykken for brystkassen at så skulle jeg ringe ind - de har nemlig været bange for at jeg skulle have svangerskabsforgiftning fordi jeg har vand i kroppen, men har nu aldrig haft trykken.

Så jeg ville ringe ind og hører ad 

Jeg havde ssf da jeg fik min første datter. Det blev opdaget da jeg var 40+3 og blev derfor sat igang med det samme og vupti så var det problem løst. 

Jeg opdagede ikke symptomerne selv, for jeg havde ikke nogle. Vand kroppen havde jeg haft et stykke tid, så det var  først hos JM det blev opdaget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.