Min søn har astmatisk bronkitis :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Oxydatiion

Hej alle skønne mennesker

Jeg er så sur på min læge !
Har nu rendt til læge med min søn Noah og hans grimme hoste jeg ved ikke hvor mange gange siden han var 6 mdr. (Han er 2 år nu)
Hver evig eneste gang har vi fået af vide at det bare er en virus, og der slet ingen grund var til at tro at det var astamtisk bronkitis.
Men så i onsdags d. 23, blev min søn indlagt med tårn høj feber og besværet vejrtrækning og vi havde endda været til læge dagen før.
Nå, men de troede først at det var dobbeltsidet lungebetændelse eller den såkaldte RS virus. Noah fik taget blodprøver, blodtryk, puls, fik suget slim fra næsen, taget røngten af lungerne  og mange andre ting. Vi blev kl. 22:30 kørt op på børneafd. her på bornholms hospital. Igår fik vi så besøg af børnelægen som lyttede på hans lunger, og han sagde med det samme at det var astmatisk bronkitis og at han skulle have maske..
Selvfølgelig er jeg glad for at vi har fundet ud af hvad der er galt, så han kan få den medicin han skal ha så han får det bedre, men jeg er så sur og skuffet over min egen læge ikke har reageret på alle vores besøg hos hende med hans hoste Det er 1 år og 8 mdr siden vi var der første gang med den samme hoste han har i dag, og sygdommen har bare fået lov til at udvikle sig Er der andre der har oplevet sådanne et forløb? Min søn er fortsat indlagt, men håber på at han må komme hjem i dag

Hilsen en frustreret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Den lykkelige

Er ked af at høre med din søn  men dejlig at i er kommet så langt! Kan godt forstå du er mega sur på din læge... jeg synes jeg høre de historier gang på gang.. man skal virkelig bare blive ved hvis man kna fornemme noget er galt! God bedring med lille manden.. godt der bliver taget hånd om ham nu!! 

Anmeld