Stoppe midt i forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Lotte90

Hejsa. Er der nogle der ved om man må stoppe midt i et forsøg med menopur? I forgårs var det kun 1 æg vokset til ca 10 mm.. Mig og kæresten er vidst ved at gå fra hinanden nemlig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Happiness

Lotte90 skriver:

Hejsa. Er der nogle der ved om man må stoppe midt i et forsøg med menopur? I forgårs var det kun 1 æg vokset til ca 10 mm.. Mig og kæresten er vidst ved at gå fra hinanden nemlig ..

Ved ikke noget om det. Men ville ikke lige "gå" uden en kommentar.

Er ked af at I er ved at gå fra hinanden! Håber du er ok!

Anmeld

25. januar 2013

Lotte90

Happiness skriver:

Ved ikke noget om det. Men ville ikke lige "gå" uden en kommentar.

Er ked af at I er ved at gå fra hinanden! Håber du er ok!

Tak skal du ha! jeg er godt nok meget ked af det lige nu - men jeg havde lidt set den komme.. 

jeg må prøve at ringe ud på klinikken og høre..

Anmeld

25. januar 2013

tarkoflen

Jeg har ikke prøvet det, men tror godt det kan lade sig gøre, uden problemer, måske du ikke skal have ubeskyttet sex før næste mens, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til klinikken og snakke med dem!

Det gør mig ondt, at l er ved at gå fra hinanden! Er det fordi behandlingen og forsøget på at få et ønskebarn er for hård eller er det andre ting der spiller ind? Jeg synes det var ret hårdt for forholdet at gå igennem behandling, og vores var ikke engang så lang! Men nu er vi på den anden side, og det er rigtig godt!

Håber l finder ud af det, men det ville da helt sikkert være godt at vente med at sætte et barn i verden, hvis forholdet er ustabilt!

Mange

Anmeld

25. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kan du godt,det er der ikke noget problem i.

Folliklerne vokser formentlig bare videre,og går i naturlig ÆL på et tidspunkt.

Er ked af at høre,i er ved at gå hver til sit. 

Anmeld

25. januar 2013

Moma

Stort kram herfra 

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

Det skulle der ikke være problemer med.

Jeg er ked af at høre at det går så dårligt mellem jer

Anmeld

25. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Lotte90 skriver:

Ja, ville også gerne hører om i er ved at gå fra hinanden pga af behandlingen? Det er rigtig hårdt og kan huske hvor hårdt det var for os herhjemme, men samtidig kan jeg huske hvor nyforelskede vi blev da jeg endelig var gravid og vi glæder os mere end noget andet til at blive forældre.

Er selvfølgelig ked af det på jeres vegne  det er så synd når sådan noget sker 

Anmeld

25. januar 2013

Putomanen

Jeg ville også tro, at I godt kan stoppe forsøget. Men ring til klinikken og hør.

Og så får du en kæmpe , det må være en hård situation at stå i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.