Kan en 2 årig have arp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.897 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

LBK

Ja kan en 2 årig det??

Så i dag på min datter at hun havde en plamage forrest i hovedbunden. Den er brun og jeg kan let skrabe "skorperne" af. Der er ingen sår under. Det ligner arp...

???? Kom med jeres erfaring???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

JustMe

Ja, det kan jeg ikke forestille mig, at de ikke kan

Anmeld

24. januar 2013

Fenja09

LBK skriver:

Ja kan en 2 årig det??

Så i dag på min datter at hun havde en plamage forrest i hovedbunden. Den er brun og jeg kan let skrabe "skorperne" af. Der er ingen sår under. Det ligner arp...

???? Kom med jeres erfaring???

Ja, det vil jeg mene at de kan. Min datter er 17 måneder og har også lidt arp i hovedbunden. Jeg har smurt det ind i olie med noget tids mellemrum, men det er ikke det hele der vil forsvinde, men mon ikke det gør det med tiden.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2013

LBK

Fenja09 skriver:

Ja, det vil jeg mene at de kan. Min datter er 17 måneder og har også lidt arp i hovedbunden. Jeg har smurt det ind i olie med noget tids mellemrum, men det er ikke det hele der vil forsvinde, men mon ikke det gør det med tiden.

/Fenja

Da hun var baby brugte vi også lidt olie men blev anbafalet at rede hovedbunden med sådanne en tættekam... Det vil jeg gerne gøre igen da det var yderst effektivt men vil jo ikke rive i noget jeg ikke er helt sikker på hvad er. 
Men det ligner arp.. 

Anmeld

24. januar 2013

Pikku Myy

LBK skriver:

Da hun var baby brugte vi også lidt olie men blev anbafalet at rede hovedbunden med sådanne en tættekam... Det vil jeg gerne gøre igen da det var yderst effektivt men vil jo ikke rive i noget jeg ikke er helt sikker på hvad er. 
Men det ligner arp.. 

Prøv at vaske hendes hår to gange de næste par+ gange. Det virkede på min søn

Anmeld

24. januar 2013

Fenja09

LBK skriver:

Men det ligner arp.. 

Ja, vi har også brugt tættekam. Kan næsten ikke se, hvad det ellers skulle være, hvis det ikke er arp.

Anmeld

24. januar 2013

LBK

Pikku Myy skriver:

Prøv at vaske hendes hår to gange de næste par+ gange. Det virkede på min søn

Anmeld

24. januar 2013

LBK

Fenja09 skriver:

Ja, vi har også brugt tættekam. Kan næsten ikke se, hvad det ellers skulle være, hvis det ikke er arp.

nej det tænker jeg også men blev jo alligevel i tvivl...

Anmeld

24. januar 2013

Pige2009

Fenja09 skriver:

/Fenja

Min Laura på 3 år har stadig arp lejlighedsvis

Anmeld

24. januar 2013

Tvillingemor80

Ja det kan de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.