I som altid er så kloge og hjælpsomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Ayasmor

Jeg er lige pt. ved at lave kort til henholdsvis vores undervisere og vedkommende, der skal holde vores afsluttende tale Jeg er blevet færdig som sygeplejerske,men er lidt blank på, hilken tekst, der skal være på forsiden. Jeg har tegnet en sygeplejerske med en stor kanyle på forsiden

I må meget gerne hjælpe mig med ideer

Det bør måske nævnes, at kortene skal gives imorgen (jeg er jo i viiildt god tid )

Hilsen Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Mila.

Forstår ikk helt hvad det er du skal have hjælp til.. Er jeg lidt blank? Det eneste jeg har fået fat i er at det er noget med en tekst og nogle kort.. Men vil da gerne hjælpe - hvis jeg kan ;D

Mila xx

Anmeld

27. januar 2013

Ayasmor

Mila. skriver:

Forstår ikk helt hvad det er du skal have hjælp til.. Er jeg lidt blank? Det eneste jeg har fået fat i er at det er noget med en tekst og nogle kort.. Men vil da gerne hjælpe - hvis jeg kan ;D

Mila xx

Nej, kan godt se, at jeg vist ikke lige fik formuleret mig særlig godt. Jeg var igang med at lave 2 kort. Et fælles kort til alle vores undervisere og et personligt et til hende, der holdte vores tale Dimissionen, hvor kortene skulle gives var dog i fredags, så har ikke brug for hjælpen længere Men mange tak for svar og tilbud om hjælp alligevel

Knus Sara

Anmeld

27. januar 2013

Mila.

Ayasmor skriver:

Nej, kan godt se, at jeg vist ikke lige fik formuleret mig særlig godt. Jeg var igang med at lave 2 kort. Et fælles kort til alle vores undervisere og et personligt et til hende, der holdte vores tale Dimissionen, hvor kortene skulle gives var dog i fredags, så har ikke brug for hjælpen længere Men mange tak for svar og tilbud om hjælp alligevel

Knus Sara

Okay, kan godt forstå det nu.. Jeg er bare ikke så hurtig til sådan noget  Men godt du fandt ud af det

Mila xx

Anmeld

27. januar 2013

Ayasmor

Mila. skriver:

Okay, kan godt forstå det nu.. Jeg er bare ikke så hurtig til sådan noget  Men godt du fandt ud af det

Mila xx

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.