Suuuuk....
Min lille Mads på 3 år hoppede mandag aften ned fra en rutchebane i et kuglerum på rostov I Roskilde

- Han skreg så højt at jeg aldrig i mit liv har hørt noget lign. Men for at gøre en lang historie kort, går det selvfølgelig over igen, men han har stadig lidt ondt og bliver båret ud til bilen.... Samme aften går han rundt men halter/trækker lidt på det venstre ben, foden er lidt rød men ellers ikke noget at se...
Mandag nat vågner han klokken 00.30 og er meget ked af det - han snakker lidt i søvne og fortæller hans fod gør ondt, tror nu mest han drømmer og græder lidt samtidig, men det her står på til tirsdag morgen 03.30 hvor han er ked af det og klager over sin fod...
Tirsdag formiddag tager vi selvfølgelig på skadestuen da Mads slet ikke kan gå på sin fod, han har ikke stødt på den siden mandag aften. Lægen på skadestuen rykker lidt rundt i hans fod og tårene triller ned af Mads' kinder og det gør bestemt meget ondt, vi får taget et par billeder af den lille fod og billedet viser ingen brud... vi bliver sendt hjem med besked om at holde den lille fod i ro ind til han selv er klar til at træde ned igen...
Det er nu et døgn siden vi var på skadestuen og 1½ døgn siden skaden er sket og Mads vil stadig ikke gå på foden... Til morgen da han vågner har han glemt det lidt og sætter foden ud over senge kanten for at træde ned - først på højre fod, uden problemer og så venstre hvor han simpelthen falder sammen på gulvet og græder....
Nu er mit spørgsmål - Har de læger overset noget ? !!!! Kan man virkelig få så hårdt et slag at man ikke kan gå i flere dage....
Har liget talt med egen læge som syntes vi skal se tiden an til i morgen med (samme besked sagde skadestuen i Køge) og så få den tejkket fredag !!!! FREDAG !!!! der er bare længe til....
Han er glad og tilfreds, skal bare bæres rundt og ellers kravler han....
Knus Pia og en lille Mads med meget ondt i sin fod/ben....
Anmeld