Hjælp mig damer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste brokker sig over at min tissemis (som vi så pænt kalder den her i huset) lugter vildt efter jeg har født. 

Det har så oss gjort at vores sex liv er gået lidt i stå, fordi han ik kan holde ud at lugte til den. Har været til 8 ugers undersøgelse og lægen sagde der ik var noget galt der nede. Men dette problem er kommet efter jeg har født havde ik den grimme lugt før jeg blev gravid. Hva kan jeg gøre for at få lugten væk?????? Er desperat ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Ingen? 

Anmeld

24. januar 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Min kæreste brokker sig over at min tissemis (som vi så pænt kalder den her i huset) lugter vildt efter jeg har født. 

Det har så oss gjort at vores sex liv er gået lidt i stå, fordi han ik kan holde ud at lugte til den. Har været til 8 ugers undersøgelse og lægen sagde der ik var noget galt der nede. Men dette problem er kommet efter jeg har født havde ik den grimme lugt før jeg blev gravid. Hva kan jeg gøre for at få lugten væk?????? Er desperat ! 

Tænker svamp. 

Ville tage en tur forbi lægen igen og tale direkte om dette problem. 

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Hej med dig!

Jeg havde også det problem et stykke tid efter jeg havde født. Det der hjalp mig var at bruge VIVAG kapsler... brugte dem nogle gange og vaskede mig kun med vivag intim sæbe. Det hjalp virkelig!

Anmeld

24. januar 2013

HopinWishin

Ja jeg tænker også VIVAG intimvask... =)

Anmeld

24. januar 2013

modesty

Anonym skriver:

Yes, sådan var det også her. Det gik over af sig selv efter cirka 3 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.