Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Hvor dejligt at de overlevede optøning og at du nu kan gå og vente på testdag!Jeg og hepper alt hvad jeg kan for jer
Hvor dejligt at de overlevede optøning og at du nu kan gå og vente på testdag!Jeg og hepper alt hvad jeg kan for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joersholm skriver:
MorDk skriver:
Snartmortilto:-") skriver:
Viventerdig skriver: Så fik vi sat to fryseæg op.. Det var de eneste 2 af 4 der overlevede optøningen, men så var det hellere ikke de to andre det skulle være Testdag er d.4 februar - Og nu begynder den dumme ventetid
Så fik vi sat to fryseæg op.. Det var de eneste 2 af 4 der overlevede optøningen, men så var det hellere ikke de to andre det skulle være Testdag er d.4 februar - Og nu begynder den dumme ventetid
Ej hvor dejligt... så er der håb igen!! Håber det lykkes for jer!!!
Det er da tidligt du har test dag er det ikke, plejer det ikke at være 14 dage efter æo?
Uuuuhhh, hvor er det spændende, krydser alt hvad jeg kan for jer
Viventerdig skriver: Nej med blodprøven tager skive klinikken allerede efter 12 dage
Nej med blodprøven tager skive klinikken allerede efter 12 dage
Lou skriver: Ej hvor dejligt... så er der håb igen!! Håber det lykkes for jer!!! Det er da tidligt du har test dag er det ikke, plejer det ikke at være 14 dage efter æo?
Nessie skriver: Uuuuhhh, hvor er det spændende, krydser alt hvad jeg kan for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128