Baby og kød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

christinak

jeg mangler lige et godt råd, vores søn på 9 mdr får kød hver aften typisk hakket kød som farsbrød og lign og det går fint trods han ingen tænder har, og i aften har jeg taget op til koteletter i fad uden lige at tænke mig om, hvad gør jeg lige der, smider jeg bare en kotellet ind i ovnen og skær skorpen af og så hakket det, eller skal jeg lade være med at give ham kød i aften? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
christinak skriver:

jeg mangler lige et godt råd, vores søn på 9 mdr får kød hver aften typisk hakket kød som farsbrød og lign og det går fint trods han ingen tænder har, og i aften har jeg taget op til koteletter i fad uden lige at tænke mig om, hvad gør jeg lige der, smider jeg bare en kotellet ind i ovnen og skær skorpen af og så hakket det, eller skal jeg lade være med at give ham kød i aften? 

Kan han ikke få små stykker kotelet ?
Det første kød min datter fik, var ribbensteg i små stykker, og hun er ikke kløjs i det endnu

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

christinak skriver:

Til begge vores er det enten kommet gennem percillehakkeren, eller i meget små tern, hvis det ikke er sådan noget sejt noget, vores datter får mad i små tern og er 9 mdr og hendes første tand er kun lide brudt igennem i dag, vores søn spiste det også ok selvom han først fik tænder da han var 1 år :-) ellers skærer jeg det ud så det er findelt og blander med det andet feks lidt grøntsager eller katoffel

Anmeld

24. januar 2013

k&k&k&k

christinak skriver:

Min datter har godt nok tænder, men det er fortænder og dem bruger hun jo ikke til at tygge med. Det foregår med gummerne. Og hun spiser ALT. Rugbrød, gulerødder, knækbrød og kød som stege og kylling og andet ikke hakket kød.
Han skal jo lære at tygge allerede inden tænderne er kommet frem.
Hvis bare stykkerne er små nok skal han nok klare en kotelet også

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

24. januar 2013

Mettefpigen

Her kan bassen ikk klare sådan noget kød selvom han har tænder.... Der sker ikk noget ved at han ikk får kød en aften....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.