Vil i ikke hjælpe mig?
Min datter er 2 år. I weekenden var vi hos vagtlægen fordi hun lørdag morgen vågnede med over 40 i feber og en frygtelig hoste. Vi tog så til vagtlægen søndag fordi hun blev ved med at have over 40 i feber.
Hun lå på sofaen, sov og hang på vores skulder på skift. Hun var bare træt og ked af det.
Vagtlægen mente det var en virus. Hun var lidt rød i halsen men ellers ingenting at se.
Mandag var hun feberfri det meste af dagen, og siden tirsdag har der ingen feber være.
NU er det torsdag. Hun spiser stadig næsten ingenting. (er god til at drikke). Stadig ingen feber, men gider ikke lege, hun græder lige pludselig bare, og siger ikke om det gør ondt nogle steder (det plejer hun ellers). Man kan tydeligt se på hendes øjne at hun bare ikke er på toppen. Hun vågnede i dag efter én times middagslur og græd bare. Hun var stadig så træt at hun ikke kunne holde øjnene åbne..
HVAD ER DER DOG GALT. Jeg overvejer at kontakte lægen igen... Hun er ikke rask....
(Jeg har også lige opdagen nogle brune sår skorper forrest i hovedbunden, hvad er et dog??)
Anmeld