Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

isabellasmor

Hej derude

jeg har til min store forfærdelse opdaget at der er mug i kalechen på isabellas klapvogn 

nu har vi sprøjtet den med redolon, men pletterne er der jo stadig og vil ikke tage nogle chancer med hendes helbred 

Så nu står den på ny klapvogn, men den skal være billig.. Som i, helst ikke over 700 og meget gerne billiger.. Har selv kigget rundt og har fundet lidt forskelligt. 

i første omgang vil jeg helst gerne ha en ny, men jeg har intet imod brugt hvis det er.. 

så kender i nogle steder på nettet eller butikker som har billige klapvogne? Den skal kunne ligges helt ned i ryggen Da min mor har lånt vores barnevogn, så når Isabella sover ude er det i klapvognen.. 

tak på forhånd Og god dag til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Benjamins'mor

Vi gav 800 for vores Emmaljunga klapvogn, den købte vi godtnok brugt, men den havde ikke været brugt meget og den er så fin.

Anmeld

24. januar 2013

isabellasmor

Benjamins'mor skriver:

Vi gav 800 for vores Emmaljunga klapvogn, den købte vi godtnok brugt, men den havde ikke været brugt meget og den er så fin.

Det var billigt. Har kigget rundt på dba, i nærheden af os, men synes ikke rigtig der er noget, så er det for langt væk osv

Anmeld

24. januar 2013

Benjamins'mor

isabellasmor skriver:

Det var billigt. Har kigget rundt på dba, i nærheden af os, men synes ikke rigtig der er noget, så er det for langt væk osv

Hvor i landet bor i?

Syntes også det var svært.
Mange af dem vi så var grimme, beskidte og ødelagte og alligevel skulle de have en bondegård for dem, men så var vi så heldige at finde den vi har nu.

Anmeld

24. januar 2013

Pernille Bundgaard

Har du kigget guloggratis? Brugt.dk? Ellers har harld Nyborg en men ved ikke lige hvordan den er og hvad pris den har.

Anmeld

24. januar 2013

isabellasmor

Benjamins'mor skriver:

Hvor i landet bor i?

Mange af dem vi så var grimme, beskidte og ødelagte og alligevel skulle de have en bondegård for dem, men så var vi så heldige at finde den vi har nu.

Bor i frederikssund. Nordsjælland  

ja det er jo det, og rust osv, og alligevel så skal de ha flere tusind kr 

Anmeld

24. januar 2013

isabellasmor

Benjamins'mor skriver:

Hvor i landet bor i?

Bor i frederikssund. Nordsjælland  

ja det er jo det, og rust osv, og alligevel så skal de ha flere tusind kr 

Anmeld

24. januar 2013

isabellasmor

Pernille Bundgaard skriver:

Har du kigget guloggratis? Brugt.dk? Ellers har harld Nyborg en men ved ikke lige hvordan den er og hvad pris den har.

Har fundet 2 

ABC design mooving light 

og

Basson foldevogn Luna light

kender du dem? 

Anmeld

24. januar 2013

isabellasmor

Har fundet 2 

ABC design mooving light 

og

Basson foldevogn Luna light

nogle det har erfarringer/kender til dem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.