Vhs film og dvd film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

sismofutten

Hej,

Vores VHS afspiller er gået i stykker, og ligeledes med vores DVD afspiller..
Kan det på nogen måde betale sig at sælge VHS film og DVD film, eller hvad skal jeg gøre med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Kløver

sismofutten skriver:

Hej,

Kan det på nogen måde betale sig at sælge VHS film og DVD film, eller hvad skal jeg gøre med dem?

Vhs ville jeg smide ud dvd kan man nok lægge ind og sælge dem samlet eller give dem væk man ikke ser, nye dvd'er fås jo for 50 kr med mindre de er helt nye

Anmeld

24. januar 2013

Benjamins'mor

Børne VHS film kan man jo sende i genbrugen.
Der er stadig en del mennesker der bruger dem, vi bruger ihvertfald til børnefilm. Når nu vi har dem på VHS er der jo ingen grund til at købe dem på dvd, medmindre de self ikke virker.

Hvis i ser dvd film ville jeg nok købe en ny dvd maskine. De har nogle på tilbud i fakta ligenu.

Anmeld

24. januar 2013

B&J

jamen hvis du vil se filmene hvorfor så ikke købe en ny dvd eller vhs afspiller???

men dvd kan du sikkert sælge for 20-25kr stk måske mere men kommer jo an på hvad det er for nogle...

Vhs tror jeg ikke helt på du kan selv evt give dem væk eller tage et lavt beløb for dem...

Anmeld

24. januar 2013

sismofutten

Maja84 skriver:

Vhs ville jeg smide ud dvd kan man nok lægge ind og sælge dem samlet eller give dem væk man ikke ser, nye dvd'er fås jo for 50 kr med mindre de er helt nye

Ja, jeg havde også overvejet bare at smide VHS filmene ud, for der er vel ikke mange der har en VHS afspiller mere?!

Super - jeg vil prøve at sætte dem til salg - tak

Anmeld

24. januar 2013

sismofutten

Benjamins'mor skriver:

Børne VHS film kan man jo sende i genbrugen.
Der er stadig en del mennesker der bruger dem, vi bruger ihvertfald til børnefilm. Når nu vi har dem på VHS er der jo ingen grund til at købe dem på dvd, medmindre de self ikke virker.

Hvis i ser dvd film ville jeg nok købe en ny dvd maskine. De har nogle på tilbud i fakta ligenu.

Det var da en rigtig god ide - der er både børne og voksne VHS film - men, hvis andre kan få glæde af det, ville det da være fint

Ved du hvad, vi har set dem alle, op til flere gange, så ligeledes, hvis andre kan få glæde af dem, vil jeg da hjertens gerne sælge dem

Anmeld

24. januar 2013

sismofutten

B&J skriver:

jamen hvis du vil se filmene hvorfor så ikke købe en ny dvd eller vhs afspiller???

men dvd kan du sikkert sælge for 20-25kr stk måske mere men kommer jo an på hvad det er for nogle...

Vhs tror jeg ikke helt på du kan selv evt give dem væk eller tage et lavt beløb for dem...

Vi har set alle filmene så mange gange, så jeg gider næsten ikke købe en ny afspiller, for at se dem igen

Jeg vil prøve at sælge DVD filmene og se om der er nogen der kan få glæde af dem

Tak for hjælpen

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg havde en masse VHS tegnefilm og istedet for at smide dem ud så valgte jeg at give dem til en familie med små børn - så jeg satte dem på G&G under "gives væk". Min VHS var gået i stykker og jeg kunne ikke se hvorfor jeg skulle købe en ny VHS når nu at alt begyndte at være DVD i stedet.

Men hvis du endelig skulle sælge dine VHS så tror jeg at du skal være heldig, ikke mange betaler for VHS i dag 

I dag har jeg jo bare været ude og købe de fleste på DVD - de koster efterhånden ikke særlig meget 

Anmeld

24. januar 2013

sismofutten

LilleNyPåVej skriver:

Jeg havde en masse VHS tegnefilm og istedet for at smide dem ud så valgte jeg at give dem til en familie med små børn - så jeg satte dem på G&G under "gives væk". Min VHS var gået i stykker og jeg kunne ikke se hvorfor jeg skulle købe en ny VHS når nu at alt begyndte at være DVD i stedet.

Men hvis du endelig skulle sælge dine VHS så tror jeg at du skal være heldig, ikke mange betaler for VHS i dag 

I dag har jeg jo bare været ude og købe de fleste på DVD - de koster efterhånden ikke særlig meget 

Nu ville jeg bare give VHS filmene til genbrug, men god ide med "Gul og gratid" - det vil jeg gøre

Tak for hjælpen

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

sismofutten skriver:

Nu ville jeg bare give VHS filmene til genbrug, men god ide med "Gul og gratid" - det vil jeg gøre

Tak for hjælpen

Velbekom 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.