Barnets bog ~ Scrapbook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.765 visninger
17 svar
3 synes godt om
24. januar 2013

Lihan88

Så har jeg været lidt kreativ og vil da lige dele det med jer
Mangler stadig at få lavet de sidste par sider, men det bliver først når det er aktuelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

BigHope13

Åh hvor er den fin, det må være hyggeligt at sidde udfylde sådan noget

Anmeld

24. januar 2013

Lihan88

BigHope13 skriver:

Åh hvor er den fin, det må være hyggeligt at sidde udfylde sådan noget

Tak   Ja, jeg synes det er rigtig hyggeligt og så er det jo sjovt at sidde og kigge tilbage engang i mellem

Anmeld

24. januar 2013

AMM00

Hvor er den fin.. Vil også igang med sådan en til min søn, men kan bare ikke rigtig finde ud af hvad der skal være i sådan en bog.. Er papirerne noget man selv har, eller får man det sammen i bogen hvor man bar skal udfylde det ?

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Hvor er den bare fin ♥

Anmeld

24. januar 2013

tarkoflen

Lihan88 skriver:

Så har jeg været lidt kreativ og vil da lige dele det med jer
Mangler stadig at få lavet de sidste par sider, men det bliver først når det er aktuelt.

Hvor er den fin!

Er der noget du har lavet fra bunden det hele, eller er det en bog du har købt med sider?

Vil gerne lave noget i den stil til vores baby, men jeg er bare ikke super kreativ

Anmeld

25. januar 2013

Lihan88

Maro00 skriver:

Hvor er den fin.. Vil også igang med sådan en til min søn, men kan bare ikke rigtig finde ud af hvad der skal være i sådan en bog.. Er papirerne noget man selv har, eller får man det sammen i bogen hvor man bar skal udfylde det ?

Albumet inkl. lommer har jeg købt samlet. Siderne er hvid karlon 30x30 som jeg har købt ved siden af og selv lavet

Anmeld

25. januar 2013

Lihan88

tarkoflen skriver:

Hvor er den fin!

Er der noget du har lavet fra bunden det hele, eller er det en bog du har købt med sider?

Vil gerne lave noget i den stil til vores baby, men jeg er bare ikke super kreativ

Tak

Albumet inkl. lommer har jeg købt samlet. Købte hvidt scrapbook papir i 30x30 og har selv klippet og klistret   Elsker at lave den slags

Anmeld

25. januar 2013

B&J

ej hvor er den super super flot....

Anmeld

25. januar 2013

Lihan88

B&J skriver:

ej hvor er den super super flot....

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.