Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg været lidt kreativ og vil da lige dele det med jer Mangler stadig at få lavet de sidste par sider, men det bliver først når det er aktuelt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Åh hvor er den fin, det må være hyggeligt at sidde udfylde sådan noget
Åh hvor er den fin, det må være hyggeligt at sidde udfylde sådan noget
Tak Ja, jeg synes det er rigtig hyggeligt og så er det jo sjovt at sidde og kigge tilbage engang i mellem
Hvor er den bare fin ♥
Lihan88 skriver: Så har jeg været lidt kreativ og vil da lige dele det med jer Mangler stadig at få lavet de sidste par sider, men det bliver først når det er aktuelt.
Maro00 skriver: Hvor er den fin.. Vil også igang med sådan en til min søn, men kan bare ikke rigtig finde ud af hvad der skal være i sådan en bog.. Er papirerne noget man selv har, eller får man det sammen i bogen hvor man bar skal udfylde det ?
Hvor er den fin.. Vil også igang med sådan en til min søn, men kan bare ikke rigtig finde ud af hvad der skal være i sådan en bog.. Er papirerne noget man selv har, eller får man det sammen i bogen hvor man bar skal udfylde det ?
Albumet inkl. lommer har jeg købt samlet. Siderne er hvid karlon 30x30 som jeg har købt ved siden af og selv lavet
tarkoflen skriver: Hvor er den fin!Er der noget du har lavet fra bunden det hele, eller er det en bog du har købt med sider?Vil gerne lave noget i den stil til vores baby, men jeg er bare ikke super kreativ
Hvor er den fin!Er der noget du har lavet fra bunden det hele, eller er det en bog du har købt med sider?Vil gerne lave noget i den stil til vores baby, men jeg er bare ikke super kreativ
Tak Albumet inkl. lommer har jeg købt samlet. Købte hvidt scrapbook papir i 30x30 og har selv klippet og klistret Elsker at lave den slags
ej hvor er den super super flot....
B&J skriver: ej hvor er den super super flot....
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128