Hjælp ang dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Mama11

Hej piger . Skal lige bruge jeres hjælp ..

Har en datter på halvandet som går i dagpleje , vi er ikke tilfredse med daglejeren på grund a hendes sprog om hende , ingen aktivering og hun synes det er et problem for hende At min datter ikke sover ret meget i dagplejen .. Og efter i går blev det for meget og vil ikke ha hun skal derhen igen overhovedet .. Skal jeg selv ringe og sige det til hende nu eller kontakte kommunen først Og se hvad de siger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

VIPpigen

Prinsessen88 skriver:

Har en datter på halvandet som går i dagpleje , vi er ikke tilfredse med daglejeren på grund a hendes sprog om hende , ingen aktivering og hun synes det er et problem for hende At min datter ikke sover ret meget i dagplejen .. Og efter i går blev det for meget og vil ikke ha hun skal derhen igen overhovedet .. Skal jeg selv ringe og sige det til hende nu eller kontakte kommunen først Og se hvad de siger??

Jeg ville ringe til pladsanvisningen og fortælle de problemer i har, og i ønsker en ny dagplejer asap.....

det er så trist når børn og dp ikke kan sammen, men sådan er det nogen gange desværre

Anmeld

24. januar 2013

Silas&Mille

Prinsessen88 skriver:

Ring til pladsanvisningen eller jeres dagplejepædagog.

Anmeld

24. januar 2013

Nemesis

pladsanvisningen og dagplejepædagoen og fortæl hvorfor og hvilke problemer du oplever.

Anmeld

24. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg ville ringe til dagplejen og sige at hun ikke kommer mere, og så ringe til kommunen og melde hende ud og søge en ny.
Og så ville jeg indsende en klage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.