Først positiv, nu negativ?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer
Er lige anonym, da er en hemmelighed at vi er igang med PB
Jeg havde min første menstruations dag i sidste menstruation d.31/12-12. Så så vidt jeg kan regne ud, ville jeg være 3+3? Eller?
Jeg havde en test liggende, så tænkte nu prøver jeg lige Selvom det selvfølgelig er før testdag.
Men efter 30 sekunder så den sådan her ud.
Så ringede min telefon og snakkede måske i 10 minutters tid, kigger så på testen, og så er den negativ!
Kan det være fordi jeg ikke er så langt henne at stregen kan forsvinde, er det overhoved muligt at teste så tidligt, og er der nogle der har oplevet dette?

Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Sahara82

Var jeg dig ville jeg vente en uges tid. Så er der sjælent noget at være i tvivl om. Så vil dit hcg tal formentligt være så højt at der vil være to streger hvis du er gravid. Men kender også mange der først kunne se det i uge 5.

Dog vil jeg sige, som der står i indlægssedlen, at en test aldrig må aflæses som et gyldigt resultat efter de anviste minutter, så ved ikke helt om jeg vil stole på det billede af din test nu.

Men held og lykke. Krydser fingre

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for dit svar. Vil helt klart også vente med at teste til en uges tid.'

Men den var jo positiv efter få sekunder og indenfor den tid man skal aflæse den, det var først efter tiden at den pludselig var negativ

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Var jeg dig ville jeg vente en uges tid. Så er der sjælent noget at være i tvivl om. Så vil dit hcg tal formentligt være så højt at der vil være to streger hvis du er gravid. Men kender også mange der først kunne se det i uge 5.

Dog vil jeg sige, som der står i indlægssedlen, at en test aldrig må aflæses som et gyldigt resultat efter de anviste minutter, så ved ikke helt om jeg vil stole på det billede af din test nu.

Men held og lykke. Krydser fingre

Hov glemte at citere

Og tak

Anmeld

24. januar 2013

henh01

Det er vidst noget med at den lige skal have lov at ligge i 3-5 min inden man kigger på den så al spildfarve kan nå at forsvinde.

Men har du ikke en mere liggende ? I så fald ville jeg lige (for nysgerrighedens skyld) tage en mere.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Det er vidst noget med at den lige skal have lov at ligge i 3-5 min inden man kigger på den så al spildfarve kan nå at forsvinde.

Men har du ikke en mere liggende ? I så fald ville jeg lige (for nysgerrighedens skyld) tage en mere.

Det kan der selvfølgelig være noget om
Det er bare lidt misvisende med sådan en test. Hehe

Nej desværre, havde kun den. Så jeg må vente med tålmodighed

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Nu kiggede jeg lige på testen igen, og hvis jeg ikke tager fejl, er der faktisk fortsat en svag streg
Ved slet ikke hvad jeg skal tro.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

24. januar 2013

Doffie

den test der er positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.