Hmm mon jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ubehag i mit underliv ikke smerter men virkelig bare ubehageligt. Har utrolig ømme bryster og er snart gået en uge over tid .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Doffie

Hvor skulle vi vide det fra? 

Ta en test. Den skal nok fortælle dig om du er gravid eller ej.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Hvor skulle vi vide det fra? 

Ta en test. Den skal nok fortælle dig om du er gravid eller ej.

Gider bare ikke bruge penge på en test hvis det ikke er symptomer på det

Anmeld

24. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Gider bare ikke bruge penge på en test hvis det ikke er symptomer på det

kroppen kan lave diverse symptomer. det eneste der giver dig svar er en test.

Men muligheden for du er gravid er der da.

Anmeld

24. januar 2013

Kief31

En test koster 20-40 kr, hvis man ikke gider bruge penge på det, når man er en uge over tid, er man ikke nysgerrig nok endnu.. Hvis du venter et par måneder til kan du jo se om maven begynder at vokse.. Ellers kan du jo ligge vejen forbi lægen, der er en test gratis..

Anmeld

24. januar 2013

Sahara82

Kief31 skriver:

En test koster 20-40 kr, hvis man ikke gider bruge penge på det, når man er en uge over tid, er man ikke nysgerrig nok endnu.. Hvis du venter et par måneder til kan du jo se om maven begynder at vokse.. Ellers kan du jo ligge vejen forbi lægen, der er en test gratis..

Haha kunne ikke have sagt det bedre selv  Ellers finder man vel ud af det den dag man føder barnet!

Spøg til side. Self skal du bruge penge på test hvis du er i tvivl. Gå i rema og køb en pakke test. Der er to i og de koster 40 kr.

Anmeld

24. januar 2013

Dixen89

Hvis du sidder og venter på symptomer så kan du vente i en evighed. Tag en test! Havde inden symptomer det meste af graviditet.

Desuden kan jeg ikke forstår hvor der er er så mange der laver disse trådennår man kan tage en test. Jeg er ikke en test så hvor skulle jeg vide fra om folk er gravide?

Anmeld

24. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har ubehag i mit underliv ikke smerter men virkelig bare ubehageligt. Har utrolig ømme bryster og er snart gået en uge over tid .

2 for 30 i lidl.. 

Anmeld

24. januar 2013

Mor010711

Ømme bryster var hvert fald det første tegn for mig. Og hvis du oven i købet er gået en uge over tid, så er det da bare om at få testet. Ihh jeg kan ikke forstå at du ikke er så nysgerrig at du allerede har testet

Håber det er som du ønsker

Anmeld

24. januar 2013

Doffie

Dixen89 skriver:

Hvis du sidder og venter på symptomer så kan du vente i en evighed. Tag en test! Havde inden symptomer det meste af graviditet.

Desuden kan jeg ikke forstår hvor der er er så mange der laver disse trådennår man kan tage en test. Jeg er ikke en test så hvor skulle jeg vide fra om folk er gravide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.