Jeg gik jo fra min x for en måneds tid siden og havde sådan håbet på at for vores ufødte barns skyld kunne opføre os som ansvarlige voksne men det må jeg vist desværre skyde en hvid pil efter. Han har beluret mig, ringet, skrevet sms'er. Kommet med søde ord og trusler, fordi han har troet og stadig tror at jeg kommer tilbage men det gør jeg ikke, for han er en løgner og ikke til at stole på og mit barn er meget vigtigere end ham.
Det hele kulminerer i går hvor han først prøver at opsøge mig ved min mor som jeg pt bor hos men jeg er ikke hjemme, desværre finder han mig da jeg er på vej hjem fra job. Jeg snakker med ham i over en time hvor han lokker med alskens ting men jeg siger nej tak for jeg vil altså ikke have ham. Vi aftaler så at vi skal mødes senere da der er syn på den lejlighed vi begge er fraflyttet og så jeg kan få det post der ikke er nået at blive opfanget. Endnu en løgn. Min x har kørt rundt med mit post i hans bil og ville bare se mig igen men hvad har han opsnappet af mit post? Han var også direkte ubehagelig. Jeg har ikke været bange for ham før men det er jeg nu og aner ikke hvad jeg skal stille op i forhold til at jeg altså skal føde om ca 3 mdr. Jeg har lige fået nyt hemmeligt nr og sløjfet hans nr der var i mit abbonnement, så nu får jeg forhåbentligt fred indtil jeg føder men hvad så derefter? Når han skal have samvær med vores barn og jeg ikke tør få ham indenfor mine døre, da han ikke skal vide hvor jeg bor?
HJÆÆLP.....
Anmeld