Kuk i rutinen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

modesty

Idag hentede kæresten og jeg Bassen fra vuggestue kl.13.40

Vi skulle ud og hygge og Bassen skulle en tur til frisøren. Min kæreste går ind til Bassen som ligger og sover på en madras inde på gulvet. Bassen bliver helt "forskrækket" over at se far og bliver lidt ked af det. Vil slet ikke hilse på far. Vi sætter os i sofaen på stuen og lader ham vågne lidt. Han kommer hen til os og jeg vil tage ham med ud og blive skiftet. Han bliver helt vildt hys og skriger op  Jeg må indrømme jeg blev en smule "paf" men kunne jo godt mærke på ham at det var "helt uden for rutinen" Han kaldte på sin pædagog (nævner ingen navne) Hun SKULLE hjælpe. Alt skulle være som det plejede. Fik helt ondt i maven... for jeg sys jo det var synd for ham! Tænk... hvor vigtigt det er for ham med rutiner. Det er jo godt, men havde ikke troet han ville reagerer sådan - Men dér blev jeg så dét klogere!!

Andre som har oplevet noget lign?

Jeg tænker at det måske var fordi han blev vækket fra sin lur, og af en person han ikke var vant til at se dér? Det ville min søn nok også reagere på. Det havde nok været noget andet hvis han havde nået at vågne og lige få et stykke frugt el. lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Nessie

Min søn kan også reagere ret voldsomt på brud i rutinen.

Har prøvet et par enkelte gange at hente ham hvor han skulle vækkes, men der blev pædagogen og jeg enige om at det var bedst at hun hentede ham ind.

Kommer jeg når han er ved at få skiftet ble, så kan jeg ikke overtage, han bliver sur, og vil kun have at det er pædagogen der fortsætter.

Så nogle børn er åbenbart bare ikke lige så omstillingsparate som andre

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Nessie skriver:

Min søn kan også reagere ret voldsomt på brud i rutinen.

Har prøvet et par enkelte gange at hente ham hvor han skulle vækkes, men der blev pædagogen og jeg enige om at det var bedst at hun hentede ham ind.

Kommer jeg når han er ved at få skiftet ble, så kan jeg ikke overtage, han bliver sur, og vil kun have at det er pædagogen der fortsætter.

Så nogle børn er åbenbart bare ikke lige så omstillingsparate som andre

Nej og det må vi jo bare accepterer. Men blev noget overrasket, for havde slet ikke set det komme...

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

MorDk skriver:

Nej og det må vi jo bare accepterer. Men blev noget overrasket, for havde slet ikke set det komme...

Kan godt forstå I blev lidt forskrækkede.

Daniel har altid været sådan, og de nævnte det også hurtigt i vuggestuen, og de tog lidt hensyn til det, det var jo bare skønt

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Nessie skriver:

Kan godt forstå I blev lidt forskrækkede.

Daniel har altid været sådan, og de nævnte det også hurtigt i vuggestuen, og de tog lidt hensyn til det, det var jo bare skønt

Det er bare super sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.