Hvad kan man selv gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Anonym trådstarter

Godaften damer!

Jeg kom til at tænke på hvad man selv kan gøre for at fremme fertiliteten?
Her er kærestens sædkvalitet i top, jeg er ligeså fertil og jeg lever forholdsvist sundt 
Men er der madvarer der gavner, vitaminer man kan spise eller lign? Noget der ikke koster det hvide ud af øjnene, men som kan hjælpe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Lady Marion <3

Lægen på mit arbejde fortalte at hver gang hun skulle være gravid spiste blå gerimax   Hun har haft rådet flere af hendes veninder og hendes søster til det samme med ret god virkning

Anmeld

23. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Godaften damer!

Her er kærestens sædkvalitet i top, jeg er ligeså fertil og jeg lever forholdsvist sundt 
Men er der madvarer der gavner, vitaminer man kan spise eller lign? Noget der ikke koster det hvide ud af øjnene, men som kan hjælpe? 

Spis så lidt gluten som muligt

Anmeld

23. januar 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Godaften damer!

Gele royal! Satte fut i tingene her 

Anmeld

23. januar 2013

Papillon

pcoramt skriver:

Spis så lidt gluten som muligt

Bare nysgerrig: Hvordan hjælper det fertiliteten?

Anmeld

23. januar 2013

pcoramt

Kitkat92 skriver:

Bare nysgerrig: Hvordan hjælper det fertiliteten?

Kroppen bruger en masse tid på at danne insulin for at forbrænde proteiner, og gluten er et dårligt protein. Det vil sige at kroppen bruger mange kræfter på at danne insulin for at nedbryde gluten og derfor har din krop færre kræfter til at øge fertiliteten.

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

pcoramt skriver:

Kroppen bruger en masse tid på at danne insulin for at forbrænde proteiner, og gluten er et dårligt protein. Det vil sige at kroppen bruger mange kræfter på at danne insulin for at nedbryde gluten og derfor har din krop færre kræfter til at øge fertiliteten.

Anmeld

23. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Folinsyre... 

Anmeld

23. januar 2013

Papillon

pcoramt skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.