Mænd der prøver en fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.839 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

B&J

http://go.tv2.dk/articledag/id-63317843:hvor-ondt-gør-det-egentlig-at-føde.html?forside

Jeg tager skisme hatten af for de 2 unge fyre her der prøver det for det er jo en ordenlig opgave at føde.... men sjov det nu ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Sahara82

Tror det er samme video jeg har set på youtube. Det er SÅ sjovt! Elsker når den ene ligger med pude mellem benene og gisper. Det er så komisk  

Anmeld

23. januar 2013

B&J

smsh skriver:

Tror det er samme video jeg har set på youtube. Det er SÅ sjovt! Elsker når den ene ligger med pude mellem benene og gisper. Det er så komisk  

jaaa nemlig, men jeg kan virkelig mærke og se de virkelig lider også der for jeg har ondt af dem selv om det ser sjovt ud, men så fedt de tør prøve for tror virkelig det gør ondt

Anmeld

23. januar 2013

LBK

B&J skriver:

http://go.tv2.dk/articledag/id-63317843:hvor-ondt-gør-det-egentlig-at-føde.html?forside

Jeg tager skisme hatten af for de 2 unge fyre her der prøver det for det er jo en ordenlig opgave at føde.... men sjov det nu ud

Neeej hvor er det sjovt at se...

HA HA HA. 

Hilsen Lina ( hvis 2. fødsel venter liige om hjørnet)

Anmeld

23. januar 2013

B&J

LBK skriver:

Neeej hvor er det sjovt at se...

HA HA HA. 

Hilsen Lina ( hvis 2. fødsel venter liige om hjørnet)

Ja det er sjovt at se især fordi ham den ene griner hele tiden men når det bliver hårdt nok ja så ligner han en rigtigt kvinde der skal føde....

men tror nu din nr 2 fødsel går meget bedre ind deres

Anmeld

23. januar 2013

LBK

B&J skriver:

Ja det er sjovt at se især fordi ham den ene griner hele tiden men når det bliver hårdt nok ja så ligner han en rigtigt kvinde der skal føde....

men tror nu din nr 2 fødsel går meget bedre ind deres

Det satser jeg da stærkt på...

Jeg er helt pjattet da ham den lyse fyr, ligger på knæ, og senere i klippet nærmest falder på gulvet.. HAHA

Anmeld

23. januar 2013

B&J

LBK skriver:

Det satser jeg da stærkt på...

Jeg er helt pjattet da ham den lyse fyr, ligger på knæ, og senere i klippet nærmest falder på gulvet.. HAHA

jaaa det er rigtig godt.... men også alle de ting de gør jamen det er jo det en kvinde der gør når hun har veer stiller sig i sjove stillinger og får pustet godt ud.... men nogle mænd burde prøve det især dem der siger jamen en fødsel er da ingen ting

Anmeld

23. januar 2013

MIWULA

Haha jeg tudet af grin da jeg så den.  Den er bar for sjov. 

Anmeld

23. januar 2013

LBK

B&J skriver:

jaaa det er rigtig godt.... men også alle de ting de gør jamen det er jo det en kvinde der gør når hun har veer stiller sig i sjove stillinger og får pustet godt ud.... men nogle mænd burde prøve det især dem der siger jamen en fødsel er da ingen ting

Helt enig. Min mand har gudskelov aldrig ytret noget i den retning.. Han skulle da også bare lige prøve, for så ville jeg straks melde ham til det der

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

Jeg knækkede sammen af grin!

Men jeg tror altså ikke man kan "samligne" det ligegydligt hvad! DE ER MÆND! Derfor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.