3 år; pludselig bange for sin seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

SHERO

Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe det her ad, så jeg spørger lige her...

Min søn vågnede forleden ved midnatstid, fuldstændig panisk og ville ikke ligge i sin seng, tror han havde drømt, for han blev ved med at snakke om der var edderkopper i sengen, i dag nægter han er ligge sig i sengen, og græder og græder og siger igen der er edderkopper... Han sover stadig i tremmeseng og får først en ny til feb. og synes ikke rigtig det er holdbart at sove i barnevognen... Lige pt har jeg taget madrassen op og han ligger nu og putter på gulvet... Men hvad synes i? er det en god idé at han får sin "vilje", bekræfter jeg ham i at sengen er farlig,, eller skal jeg bliver ved med at prøve med sengen til han igen bliver tryk ved den??
Han snakkede også om han havde edderkopper i næsen efter badet, ved simpelthed ikke hvor den her edderkop"fobi" kommer fra, synes jeg har gjort meeeget ud af ikke at vise ham min "skræk"...

Nogle gode råd??? anyone??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

MorTil4<3

hvis det er edderkopper der er problemet så få en stor voksen mand til at fange et par stykker og lad ham se på afstand de intet gør og hvor nemme de er at (slå ihjel)
det har et vennepar gjort jeg kender, og da deres søn så så at der jo intet skete og at det faktisk var lige til forsvandt hans skræk fra dem og han fjernede dem selv derfra, (medmindre det er en skovedderkop) der går han stadig i spåner og skriger hehe

men spørger man mig? så er det det farligste dyr på jorden ha ha og jeg kan ik engang koncentere mig om en samtale hvis jeg har fået øje på en hehe

Anmeld

23. januar 2013

SHERO

MilleMus1988 skriver:

hvis det er edderkopper der er problemet så få en stor voksen mand til at fange et par stykker og lad ham se på afstand de intet gør og hvor nemme de er at (slå ihjel)
det har et vennepar gjort jeg kender, og da deres søn så så at der jo intet skete og at det faktisk var lige til forsvandt hans skræk fra dem og han fjernede dem selv derfra, (medmindre det er en skovedderkop) der går han stadig i spåner og skriger hehe

men spørger man mig? så er det det farligste dyr på jorden ha ha og jeg kan ik engang koncentere mig om en samtale hvis jeg har fået øje på en hehe

Tak for svar... jeg tror ikke umiddelbart det er edderkopperne, vi plejer at lede efter dem sammen og tage dem med støvsugeren, for her er virkelig mange af de der stankelbens agtige nogle. Men tænker det selvfølgelig kan være i dagplejen, en af børnene er gået i panik over en edderkop eller han har set noget i fjernsynet...

han vil stadig ha sunget lille peter edderkop inden han skal sove... viirkelig mystisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.