Har intet overskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Anonym trådstarter

Har lyst til at tude.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gør af mig selv

https://www.baby.dk/debat/206647pi1/syge-boern/hvem-har-mest-ret-til-fred.aspx ved ikke hvad jeg skal gør af mig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Karina84

Kan godt forstaa at det maa være rigtig haardt 

Anmeld

23. januar 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Har lyst til at tude.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gør af mig selv

https://www.baby.dk/debat/206647pi1/syge-boern/hvem-har-mest-ret-til-fred.aspx ved ikke hvad jeg skal gør af mig selv..

Har det på samme måde. Her står jeg alene med tre børn da manden kører lastbil. Er selv gravid og har feber snot influenza 

jeg magter intet men er nødt til bare at få det til at fungere og det samme er du. Selvom man er syg træt og bare Intet magter skal der jo laves mad alligevel så må det bare blive noget nemt. 

Men syns måske dig og manden skulle hjælpes ad. Han ku jo lave noget nemt mad mens du passer barn så kan i begge hurtigt komme til at slappe af. 

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Kan godt forstaa at det maa være rigtig haardt 

Savner bare lidt søvn  så skal jeg nok kunne klare sygdom/barn og hjem

Anmeld

23. januar 2013

Karina84

Anonym skriver:

Savner bare lidt søvn  så skal jeg nok kunne klare sygdom/barn og hjem

Ja søvn er guld i saadan en situation... 

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Har det på samme måde. Her står jeg alene med tre børn da manden kører lastbil. Er selv gravid og har feber snot influenza 

jeg magter intet men er nødt til bare at få det til at fungere og det samme er du. Selvom man er syg træt og bare Intet magter skal der jo laves mad alligevel så må det bare blive noget nemt. 

Men syns måske dig og manden skulle hjælpes ad. Han ku jo lave noget nemt mad mens du passer barn så kan i begge hurtigt komme til at slappe af. 

Maden er heldigvis rester fra igår (lavet af mig) - og vasketøjet er ordnet (fik lige vasket 3 vaske i dag, så manden ikke kunne brokke sig over at det fyldte i soveværelset)

Nu mangler jeg bare lige at få feberen ned på søn og jeg.. Men nu har jeg været oppe i sidste 3 nætter - så lige en nat mere fra eller til  Dog har mande lovet at tage vores søn nogle timer på søndag, så jeg kan få sovet..

Satser dog at skal på job fredag eller lørdag.. 

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Ja søvn er guld i saadan en situation... 

Men nu har jeg været oppe i sidste 3 nætter - så lige en nat mere fra eller til Dog har mande lovet at tage vores søn nogle timer på søndag, så jeg kan få sovet..

Satser dog at skal på job fredag eller lørdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.