Min frække bandit 15 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Muhmi

blankholm skriver:

mange tak  han er en dreng der ved hvordan han skal sno folk om sin finger ihvertfald  

Det er jo bare helt igennem vidunderligt med sådan en lille basse/charmetrold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Misscbn

Muhmi skriver:

Det er jo bare helt igennem vidunderligt med sådan en lille basse/charmetrold

jaa det er det bedste

bare ik når folk på gaden ik kan overskue lige at sige hej eller give et smil  det er så synd for de små når de så stolt hilser og smiler

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

blankholm skriver:

jaa det er det bedste

bare ik når folk på gaden ik kan overskue lige at sige hej eller give et smil  det er så synd for de små når de så stolt hilser og smiler

Den kender jeg desværre godt... Silas er også meget med at vinke og sige hej til folk på gaden, men så må man jo så godt som muligt prøve at forklare at dem de vinkede eller sagde hej til bare havde travlt, eller ikke hørte dem... Men ja, det skærer lidt i hjertet når folk ikke lige kan tage sig tiden til at være ligeså imødekommende som ens barn... Børnene gør det jo kun i god mening

Anmeld

23. januar 2013

Misscbn

Muhmi skriver:

Den kender jeg desværre godt... Silas er også meget med at vinke og sige hej til folk på gaden, men så må man jo så godt som muligt prøve at forklare at dem de vinkede eller sagde hej til bare havde travlt, eller ikke hørte dem... Men ja, det skærer lidt i hjertet når folk ikke lige kan tage sig tiden til at være ligeså imødekommende som ens barn... Børnene gør det jo kun i god mening

Ja lige præcis

Anmeld

23. januar 2013

MIWULA

Nåååh sikke nogle dejlige billeder..

Anmeld

23. januar 2013

ledermus

skønne billeder 

Anmeld

23. januar 2013

Misscbn

MIWULA skriver:

Nåååh sikke nogle dejlige billeder..

mange tak 

Anmeld

23. januar 2013

Misscbn

ledermus skriver:

skønne billeder 

Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.