Hvor ondt gør det at føde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

http://go.tv2.dk/articledag/id-63317843:hvor-ondt-gør-det-egentlig-at-føde.html?forside

Fandt det inde på Tv2 og ville dele det med jer...

Fortsat god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

kiwiol

Den her er nogle år gammel, men synes den er genial

Og man kan forstå hvad de siger.. i modsætning til de to fra holland

http://www.youtube.com/watch?v=i11RmDGLN3s

Anmeld

23. januar 2013

jeg forstod heller ikke en brik af det...  Men jeg sidder helt og blr nervøs for fødslen

Anmeld

23. januar 2013

KTP86

Nu har jeg født 4 gange,og det var forskelligt alle gangene. Det er en fantastisk smerte ^^

Anmeld

23. januar 2013

Det er en smerte som fører til noget fantasisk  Jeg er gravid i uge 4+4... Og hold op en smerte  

Anmeld

31. januar 2013

LilleChelle

* Maria 5+3 >33 skriver:

Det er en smerte som fører til noget fantasisk  Jeg er gravid i uge 4+4... Og hold op en smerte  

Hvis du tror du har ondt nu - så 'glæd' dig til fødslen :p 

Anmeld

31. januar 2013

Aabye

Jeg er så en af dem der IKKE synes det gør ondt at føde.. Udvidelses veerne gør ondt... Men jeg synes ikke at smerten er noget som helst at tale om i forhold il andre ting jeg har været igennem :s

Anmeld

31. januar 2013

LHS

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg er så en af dem der IKKE synes det gør ondt at føde.. Udvidelses veerne gør ondt... Men jeg synes ikke at smerten er noget som helst at tale om i forhold il andre ting jeg har været igennem :s

Jeg er enig her. Fødte for 2,5 uge siden og vi kørte kun på fødegangen da mine veer varede 1,5 min. og ikke 1 min som der stod de skulle. Jeg havde da lidt ondt men troede det skulle gøre mega ondt og ikke kunne holde ud at være nogle steder. Da jeg kom på fødegangen tog veerne lidt til og jeg måtte støtte mig til kæresten, så tænkte at nu begynder jeg nok at udvide mig. Men blev undersøgt og var 9 cm åben

Selve det at føde syntes jeg heller ikke gjorde ond. Når man kan arbejde med presseveerne gør det faktisk ikke ondt.

Men smertefrit er det IKKE, havde bare forventet værre

Anmeld

31. januar 2013

Mariajny

KTP86 skriver:

Nu har jeg født 4 gange,og det var forskelligt alle gangene. Det er en fantastisk smerte ^^

der kommer et virkeligt vidunderligt barn ud, og så har man glemt smerterne man havde (gjorde jeg i hvert fald)

Anmeld

31. januar 2013

Aabye

LHS skriver:

Jeg er enig her. Fødte for 2,5 uge siden og vi kørte kun på fødegangen da mine veer varede 1,5 min. og ikke 1 min som der stod de skulle. Jeg havde da lidt ondt men troede det skulle gøre mega ondt og ikke kunne holde ud at være nogle steder. Da jeg kom på fødegangen tog veerne lidt til og jeg måtte støtte mig til kæresten, så tænkte at nu begynder jeg nok at udvide mig. Men blev undersøgt og var 9 cm åben

Selve det at føde syntes jeg heller ikke gjorde ond. Når man kan arbejde med presseveerne gør det faktisk ikke ondt.

Men smertefrit er det IKKE, havde bare forventet værre

Begge gange har jeg været fuldt udvidet da jeg ankom på FG :s sidste gang fik jeg presseveer på halv vejen til sygehuset :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.