Chefen har planer med mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej.

For ikke så kang tid siden fik jeg nyt job på et plejehjem. Jeg er faldt rigtig godt til og kan virkelig godt lide at arbejde der.

Nu har der været personalemøde og der skulle vælges en ny arbejdsmiljø rep (amr) og en demensnøgleperson. Jeg havde interesse i begge dele og var den eneste, der var det - og fik begge opgaver på mig  (gad nu godt, der havde været et valg om amr-posten.

Efter mødet trak chefen (gruppelederen) mig til side og spurgte ind til mine ambitioner. Hun var nysgerrig for, hvad jeg egentlig havde af planer og om ikke, jeg havde en lille leder i maven.. Vi snakkede om hvad jeg havde af ideer og plener og at det ikke liiige var gruppeleder, der var en af dem. Hun snakkede og snakkede og ville tilbyde mig en halv gruppelederpost. Denne post skulle åbenbart være imellem hende selv og den Ssh-souschef, som hun havde i forvejen. Hun ville "bruge" mig til at formidle, kommunikere og ellers stå ved hendes side. Mens hendes souschef skulle stå for det mere praktiske. Hun ville "køre mig i stilling" til at skulle overtage hendes plads på det lille plejehjem.

Jamen det er jo for vildt!! Jeg har samtale med chefen på mandag og skal bestemt have snakket med hende om de planer, hun har med mig.

Tænker i vildskab!! Kan jeg klare hele 3 store opgaver... Amr, demensnøgleperson og en oplæring til en lederstilling. Måske mener hun, jeg kun skal fokusere på oplæringen til lederstillingen, men så ville jeg nok skuffe kollegaerne, da de jo så skal vælge en ny amr, som ingen jo ville. På den anden side, arbejder amr og lederne jo godt sammen i det offentlige.

Set langsigtet er det jo en kæmpe chance, kan nok kun får tilbudt 1 gang i livet.

Har sovet så dårligt i nat. Drømt helt vildt om alt muligt. Er både spændt, interesseret og lidt skræmt på samme tide. Er dog bare træt af, hun først hev fat i mig efter personalemødet, da hun i forvejen vidste, at jeg var interesseret i de to andre poster. Ville ikke have meldt mig til de to poster der, hvis hun havde sagt i forvejen, at hun havde planer med mig.

Ved ikke hvor spørgsmålet er i alt det her. Havde bare brug for at dele. Måske nogen har noget at tilføje.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Den lykkelige

Hmm ved ikke hvad jeg skal sige til dig.. men jeg synes da det lyder super fedt! Og som en dejlig mulighed! 

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Hmm ved ikke hvad jeg skal sige til dig.. men jeg synes da det lyder super fedt! Og som en dejlig mulighed! 

Dælme også svært, når jeg ikke selv ved, hvad jeg ville med indlægget

Men ja det er jo en kæmpe mulighed i karrieren. Kan næsten ikke se, at jeg ikke skal sige ja til det.

Anmeld

23. januar 2013

Drømme

Det lyder som en stor chance - hvis det er det du vil

Held og lykke med beslutningen og fremtiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.