Kager og slik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Mettefpigen

Lukas er 16 måneder og jaa det får han da.... :-) kan ikk se noget problem i at han smager forskellige ting :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Lone Jakobsen

ja det må de jeg har 4 børn i alderen 3½-14 og de har et helt naturligt forhold til slik og kager.

Anmeld

23. januar 2013

Elgaard73

Hej... Min dreng er kun 14 måneder, så det er ikke alverden han har fået endnu... Men det er såmænd ikke fordi at jeg er sukkerforskrækket...Det er mere fordi at det er sjældent at vi har det i huset.

Når vi er i byen, må han da hjertens gerne smage på noget kage, eller vingummibamser eller hvad folk nu byder ham... Men han er faktisk ikke specielt interesseret... Han smager et par gange og så gider han det ikke rigtigt mere...

Det eneste han er helt vild med er popcorn og kim's skruer.

Anmeld

23. januar 2013

musse1

ja vores børn må gerne få slik og kage, men vi har holdt til der inten kommer noget frugt, slik eller kage om fredagen til disnye sjov, for gerne frugt, med noget til, hvis vi ved vi skal væk i weekenden, og de for noget der.

til fødselsdage og når vi er andre steder for de også lov 

vi prøver dog at holde det så vidt muligt til 1 gang om ugen.

de er 2½,4, snart 7 og 8 år 

Anmeld

23. januar 2013

Camilla..

Ja, hver fredag og engang imellem også i hverdagene.

Malik vil dog hellere spise frugt frem for slik. Han er snart 3 år.

( han har dog aldrig smagt cola osv )

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

Ja det må hun, alt med måde. Hun er 3 år

Anmeld

23. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
henh01 skriver:

ja det må mine børn få - de er 2 år og 2 mdr og den ældste er 8½ år - begge børn har været 13-14 mdr før de smagte slik og kage osv. Nu får de det i den mængde vi synes er passende.
Det er MEGET vigtigt at man giver børn et sund forhold til sukker - og det får man bestemt ikke hvis man helt undgår det Alt med måde

Ai vi har unger på næsten samme alder min datter er fra 2004 juli og min søn fra 2010 oktober  

Anmeld

23. januar 2013

Miss Kat

ja det må mine børn få - de er 2 år og 2 mdr og den ældste er 8½ år - begge børn har været 13-14 mdr før de smagte slik og kage osv. Nu får de det i den mængde vi synes er passende.
Det er MEGET vigtigt at man giver børn et sund forhold til sukker - og det får man bestemt ikke hvis man helt undgår det Alt med måde

Lige præcis! Jeg har oplevet voksne mennesker få nogle sære flip, fordi de ikke måtte smage dét eller dét som børn. Hvad hjælper det at forbyde børn slik eller andet i barndommen, hvis de så udvikler et semi-traume og går over i den modsatte grøft, og grovæder "det forbudte", lige så snart de selv har muligheden for det?

Så jeg er helt enig, og som flere siger: Alt med måde... og der skal være forskel på hverdag og fest!

(Jeg har det faktisk personligt langt hårdere med light produkter...   )

Anmeld

23. januar 2013

morethanperfect

Ja Oscar må gerne få slik  
For det meste en gang om ugen , men det kan ske han får et stykke efter maden engang i mellem

Han er 2 år og snart 3 mdr..

Anmeld

23. januar 2013

twinboys

Ja de er også snart 10år så her hedder det lidt slik... Men mine gider det ikke så meget, så her er slik meget begrænset... Men de får da... De var faktisk først 4år da de smagte første gang og det spyttede de ud igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.