Hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg bor sammen med en "kæreste" som man ikke rigtig kan kalde en kæreste. Men nu vil jeg altså ikke mere. Ville gerne flytte hjem til min mor igen men kan jeg bare ikke rigtig fordi jeg har to katte. og hun vil ikke have dyr derhjemme. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka du ik evt selv finde et nyt sted at bo for dig selv?? Vh stine

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ka du ik evt selv finde et nyt sted at bo for dig selv?? Vh stine

prøver og prøver

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

prøver og prøver

For at du snart finder noget! Vh stine

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

For at du snart finder noget! Vh stine

taak håber det virkelig.. men hvis jeg ikke kan ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

23. januar 2013

Elgaard73

Hej... Kan du ikke finde nogen til at passe dine katte, mens du så flytter hjem til din mor...Og så leder efter et sted til dig selv derfra...

Kender alt til at være "tvunget" til at bo sammen med en man absolut helst vil være fri for. Jeg stod selv i en situation som din for en del år siden (dog havde jeg en hund, istedet for katte) Min bror tog min hund ind, jeg flyttede ind hos en veninde og fik dermed ro og fred til at finde det helt rigtige sted for mig og min hund. At blive boende hos ham, var simpelthen for uholdbart...

Kram. Håber at du snart finder en løsning.

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Hej... Kan du ikke finde nogen til at passe dine katte, mens du så flytter hjem til din mor...Og så leder efter et sted til dig selv derfra...

Kender alt til at være "tvunget" til at bo sammen med en man absolut helst vil være fri for. Jeg stod selv i en situation som din for en del år siden (dog havde jeg en hund, istedet for katte) Min bror tog min hund ind, jeg flyttede ind hos en veninde og fik dermed ro og fred til at finde det helt rigtige sted for mig og min hund. At blive boende hos ham, var simpelthen for uholdbart...

Kram. Håber at du snart finder en løsning.

prøver og finde en men ved virkelig ikke hvem det skulle være. det er så møg trist at stå i denne her situation. nu skal jeg bare have min egen lejlighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.