Tænker og tænker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Selvfølgelig er det tys tys

Har selvfølgelig også søde tanker i hovedet om hvordan du skal have det at vide  hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

come2

Nadia&Daniel skriver:

Vi dummede os lidt sidste

Dummede os ikke på facebook - men sidst valgte vi at fortælle alle i familien det da jeg var omkring 8+1 og så 2 dage efter mistede vi  Så da vi så var gravide med Laura, fik kun svigermor,svigerfar, svigerinde og mine forældre det at vide.. Og andre efter nakkefolden.

Så gør det samme næste gang - vist det ikke kan ses før..

Jeg mistede selv 5+1 og havde ikke fortalt nogle om det. Måtte dog fortælle min mor det, da jeg var hos hende da det skete, og jeg skulle køres på sygehuset.

Jeg havde ikke rigtig andre valg. Min plan var også først at jeg ville have fortalt det efter NF.

Anmeld

23. januar 2013

Nadia&Daniel

come2 skriver:

Jeg mistede selv 5+1 og havde ikke fortalt nogle om det. Måtte dog fortælle min mor det, da jeg var hos hende da det skete, og jeg skulle køres på sygehuset.

Jeg havde ikke rigtig andre valg. Min plan var også først at jeg ville have fortalt det efter NF.

De anbefaler at man fortæller det til en tæt på (udover kæresten/manden), når man tester positivt - for i tilfælde af at man mister  er det bedst man har en (udover kæresten/manden) til at hjælpe en igennem sorgen og som ved hvad der foregår..

Derfor vi valgte at fortælle det til min mands forældre/søster og mine forældre/søster

Anmeld

23. januar 2013

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Ja, vi er IKKE i gang med nr. 2 - men jeg er opsat på, at når vi engang skal gør det officielt, vil vi gerne skrive det lidt "sjovt"/kær måde på facebook, gjorde vi nemlig ikke sidst (fortryder vi lidt).

Vi bruger jo lige pt. børneværelse 2 til vasketøj/opbevaringsrum

Så tænker vi kunne skrive lidt a la:

Ud med vasketøjet og ind med baby  dog først om x mdr.

Men nu må vi se - kan være vi tænker anderledes til den tid

Ja, jeg er også gået i tænkeboks, men vil ikke offentliggøre det endnu på Facebook når ikke jeg er længere henne 

Mine kollegaer har fået besked fordi jeg skal til en masse undersøgelser nu - og så er det rart for dem at vide netop fordi jeg har diabetes, så jeg skal tjekkes konstant, eller hvis jeg bliver dårlig pga. mit blodsukker  Jeg har jo 2 timers transport hver vej, så jeg syntes det er rart at de ved besked 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.