Jeg vil skifte bank!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har danskebank og synes virkelig ikke om længere. vi skal havde laved nyt buget. det kan de ikke lave længere. de tager masser gebyr og vores bank har valgt at lukke kassen så man kan ikke hæve eller sætte penge ind. og der er 65 km til næste danskebank..... men hvordan skifter man bank? jeg har overvejet nordea men jeg er ikke sikker endnu. men aner virkelig ikke hvordan jeg får flyttet alt fra danskebank til nordea og hvordan med boligstøtte ? de går jo automatisk ind på nemkontoen rykker det automatisk med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Anonym trådstarter

ingen der har prøved at skifte bank ?

Anmeld

22. januar 2013

CaWi

Du ringer bare til en bank og beder om et møde. Så kan i snakke om hvad de kan tilbyde dig, og om de vil have dig som kunde.
De sørger for at alt fra den gamle bank bliver flyttet over til dem.
Din nye konto bliver din nemkonto hvis det er det du vil have, og så giver du bare kommunen dit nye kontonummer.

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

ingen der har prøved at skifte bank ?

Du ringer bare til den bank du gerne vil skifte til og aftaler et møde Så ordner de det hele 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

mange tak for jeres svar var lige det jeg skulle vide

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har danskebank og synes virkelig ikke om længere. vi skal havde laved nyt buget. det kan de ikke lave længere. de tager masser gebyr og vores bank har valgt at lukke kassen så man kan ikke hæve eller sætte penge ind. og der er 65 km til næste danskebank..... men hvordan skifter man bank? jeg har overvejet nordea men jeg er ikke sikker endnu. men aner virkelig ikke hvordan jeg får flyttet alt fra danskebank til nordea og hvordan med boligstøtte ? de går jo automatisk ind på nemkontoen rykker det automatisk med ?

Hvis jeg var dig,ville jeg gå ind på mybanker.dk og tjekke forskellige banker ud og hvad der virker favorabelt for dig. Udvælg 3 banker og aftal et møde i hver bank om hvad de kan tilbyde dig På den måforkant du vælge det bedste tilbud ligesom, hvis du handler i enhver anden butik

Har du undersøgt, hvad det betyder for dig med DB's nye takstsystem? Nordea har altså mindst lige så mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.