Hvad betyder dette spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Camulla

"Lave et forslag på aktiviteter og hvilken struktur du vægter i forhold til primærgruppen 1,5 - 2,11 år" ????

Er jeg bare dum eller...??? Jeg har listet en masse aktiviter op og så skrevet op klokkeslet for klokkeslet, hvordan jeg mener dagligdagen skal forløbe. Det er til en jobsamtale i en vuggestue...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

henh01

ift struktur tror jeg der menes hvilken tilgang du har til børnene... Om du har en anerkendende tilgang eller hvordan du tænker... Om du går foran, ved siden af eller bag ved barnet under aktiviteter osv.

Anmeld

22. januar 2013

raca

nu er jeg kun studerende.. men tror de mener hvordan du vil styrre aktivitetet,

hvor voksen styret er den..

dvs går du foran, ved siden af eller bagved... sådan billidligtalt i dit arbejde. eller i de aktiviteter du har valgt..

så jeg tror de er ligeglade med klokkeslet og hvad der sker hvornår..

men er langt mere intrasset i hvordan du sidder rammerne i en aktivitet..

Anmeld

22. januar 2013

MortilElias2010

Camulla skriver:

"Lave et forslag på aktiviteter og hvilken struktur du vægter i forhold til primærgruppen 1,5 - 2,11 år" ????

Er jeg bare dum eller...??? Jeg har listet en masse aktiviter op og så skrevet op klokkeslet for klokkeslet, hvordan jeg mener dagligdagen skal forløbe. Det er til en jobsamtale i en vuggestue...

Måske er jeg også dum  Med struktur tænker jeg hvad der er vigtigt for målgruppen og der tænker jeg: Forudsigelighed, at børnene ved hvornår de skal hvad hver dag - spise/sove/ud at gå tur .. Osv. 

Så tænker ikke du er på afveje og lyder rigtig spændende den måde de vælger at sætte jobsamtalen op på  Håber du får det. Har lige fået to afslag, og er efterhånden fuldstændig demotiveret!  

Anmeld

22. januar 2013

Kay

raca skriver:

nu er jeg kun studerende.. men tror de mener hvordan du vil styrre aktivitetet,

hvor voksen styret er den..

dvs går du foran, ved siden af eller bagved... sådan billidligtalt i dit arbejde. eller i de aktiviteter du har valgt..

så jeg tror de er ligeglade med klokkeslet og hvad der sker hvornår..

men er langt mere intrasset i hvordan du sidder rammerne i en aktivitet..

Anmeld

22. januar 2013

Camulla

henh01 skriver:

ift struktur tror jeg der menes hvilken tilgang du har til børnene... Om du har en anerkendende tilgang eller hvordan du tænker... Om du går foran, ved siden af eller bag ved barnet under aktiviteter osv.

Nåh, på den måde. Se, sådan forstod jeg det slet ikke! Synes det er en kringlet måde at spørge på, men måske ikke? 

Det var godt jeg spurgte herinde... Tak for dit svar!

Anmeld

22. januar 2013

Camulla

MortilElias2010 skriver:

Måske er jeg også dum  Med struktur tænker jeg hvad der er vigtigt for målgruppen og der tænker jeg: Forudsigelighed, at børnene ved hvornår de skal hvad hver dag - spise/sove/ud at gå tur .. Osv. 

Så tænker ikke du er på afveje og lyder rigtig spændende den måde de vælger at sætte jobsamtalen op på  Håber du får det. Har lige fået to afslag, og er efterhånden fuldstændig demotiveret!  

Ja, det tænker jeg også ved ordet struktur. Ville ikke bruge det i den sammenhæng de så måske åbenbart mener det...

Jeg var til en samtale idag og har også en i morgen. Så nu må vi se. Har ingenting hørt endnu...

Og held og lykke til dig også! Op med motivationen, det skal nok lykkes!  

Anmeld

22. januar 2013

MortilElias2010

Camulla skriver:

Ja, det tænker jeg også ved ordet struktur. Ville ikke bruge det i den sammenhæng de så måske åbenbart mener det...

Jeg var til en samtale idag og har også en i morgen. Så nu må vi se. Har ingenting hørt endnu...

Og held og lykke til dig også! Op med motivationen, det skal nok lykkes!  

Her tænker jeg og min mand bare at overvejelserne om hvorvidt pædagogen går foran, bagved osv er de didaktiske overvejelser forbundet med aktiviteten og ikke det samme som struktur som er noget den aldersgruppe først skal til at stifte bekendtskab i vuggestueregi.. og der spørges til primær målgruppe 1.5 til 2.11 år - altså generelt og ikke specifikt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.